21

درمانگاه سپیدار کوار پلمپ شد!

  • کد خبر : 21081
  • 17 مرداد 1402 - 18:08
درمانگاه سپیدار کوار پلمپ شد!
درمانگاه سپیدار کوار به دلیل عدم تمدید پروانه بهره برداری خود توسط کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پلمپ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، فرخ رئیس شبکه بهداشت و درمان کوار از پلمپ درمانگاه شبانه روزی سپیدار شهرستان کوار خبر داد و گفت: امروز ظهر با حکم کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، درمانگاه سپیدار کوار پلمپ شد.

وی دلیل پلمپ این درمانگاه را فعالیت بدون داشتن پروانه بهره‌برداری دانست و گفت: از اردیبهشت ماه پروانه بهره برداری این درمانگاه به اتمام رسیده بود و متاسفانه علارغم تمام راهنمایی ها در این مدت جهت تمدید اقدامی صورت نگرفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار ادامه داد: تاریخ اتمام پروانه از قبل به آنان یادآوری شد اما به دلیل تخلفات متعدد تمدید پروانه صورت نگرفت.

حسین فرخ اظهار کرد: فعالیت بدون پروانه به این معنی است که اگر اتفاقی در آنجا رخ دهد، درمانگاه مسئولیت اتفاق را به عهده نخواهد گرفت و قطعا این برای مردم قابل قبول نخواهد بود.

وی گفت: باز شدن پلمپ منوط به اخذ پروانه بهره‌برداری می باشد و به محض دریافت پروانه، فک پلمپ توسط مراجع قانونی صورت میگیرد.

رییس بیمارستان کوار درخصوص متخصصین درمانگاه بیان کرد: متخصص هایی که درمانگاه داشته است، بیمارستان هم دارد و تمهیدات لازم برای افزایش میزان مراجعات به درمانگاه و بیمارستان فراهم شده است تا کمترین آسیب به حیطه درمان شهرستان وارد شود.

فرخ خاطرنشان کرد: این تمهیدات شامل افزایش روز متخصصین و همچنین سقف ویزیت متخصصین
آنکال نیرو های مازاد اورژانس می باشد.

وی یادآور شد: درضمن داروخانه درمانگاه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی در پایان گفت: در این مدت تلاش های بسیاری از سمت مسئولین شهرستان برای حل مشکل درمانگاه صورت گرفته است اما متاسفانه به نتیجه نرسید. همچنین فرایند پلمپ از صدور حکم تا اجرا همه توسط دانشگاه انجام شده و شبکه بهداشت شهرستان دخیل نبوده است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21081

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.