49

دستان پرتلاشی که خالی مانده اند!

  • کد خبر : 21166
  • 21 مرداد 1402 - 19:42
دستان پرتلاشی که خالی مانده اند!
کارگران سد شهید سلیمانی کوار از اردیبهشت ماه امسال تا به امروز حقوق خودشان را دریافت نکرده‌اند که سه روز است دست به اعتصاب زده اند.

بارها پیش آمده که در خیابان با گدایی مواجه شده اید که با آه و ناله از شما پول طلب میکند! اگر گدای مذکور جوانی سالم و سرحال باشد معمولآ واکنش مردم به او چیست ؟!

طبیعتآ همه به او میگویند : «بدنت که سالمه ، تنبلی نکن برو کار کن که دستت رو جلوی کسی دراز نکنی» و کسی برای آن آدم سالم تنبل دل نمیسوزاند ، چون تلاش نمیکند و برای کسب روزی حلال غیرت به خرج نمیدهد !

و اما مردانی در نزدیکی ما هستند که غیرتمندانه و پر تلاش در راه کسب روزی حلال برای خود و خانواده شان در محل احداث سد شهید سلیمانی شهرستان کوار زیر آفتاب داغ هر روز زحمت میکشند.

این عزیزان کارگرانی هستند که برای امرار معاششان مردانه میجنگند تا نیاز مالیشان را با قوت بازوی خویش به دست بیاورند و برای معاش خود و خانواده چشم به دست کسی ندوزند.

اما متاسفانه گزارش ها حاکی از آنست که این قشر زحمت کش از اردیبهشت امسال تا به امروز هنوز حقوق خود را نگرفته اند !

مسوولین محترم، یک لحظه چشمتان را ببندید و خودتان را جای این کارگران بگذارید. معاش این بزرگواران این چند ماه از کجا تامین بشود ؟؟

در جواب نیاز خانواده خود باید چه جوابی بدهند ؟؟ آیا حق است دستانی که زحمت میکشند و غیرت کار کردن دارند اینگونه خالی بمانند؟؟

حق است دستانی که اینگونه پر تلاشند مجبور شوند برای قرض جلوی دست کسی دیگر دراز شوند در حالی که خود حقوقشان را طلب دارند؟؟

مسوولین محترم میدانم که پیگیر این قضیه هستید اما پیشنهاد میکنم تا حقوق این عزیزان واریز نشده برای درک وضعیتشان کارت بانکی حقوقتان را در جعبه ای بگذارید و درش را قفل کنید و تا زمانی که حقوق کارگران سد واریز نشده شما هم با این عزیزان همراهی کنید و از حقوقتان استفاده نکنید

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21166

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.