2

دست اندازهای غیراستاندارد کوار

  • کد خبر : 25721
  • 06 فروردین 1403 - 15:51
دست اندازهای غیراستاندارد کوار
دست انداز های غیراستاندارد محور کوار اکبراباد باعث نارضایتی مردم شده است.

به گزارش پایگاه خبری بهارکوار، در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی، پیامی از سوی مخاطبین بهارکوار به سامانه ارتباطات مردمی این رسانه ارسال شد که نشان دهنده نارضایتی مردم از دست اندازهای محور کوار- اکبراباد می باشد.

خبرنگار این رسانه برای پیگیری بیشتر موضوع با شهروند تماس گرفت. وی گفت: مشکلی که در شهرستان هست که فکر کنم مشکل همه مردم به ویژه کارکنان شرکت ذوب آهن که روزانه از جاده کوار – اکبرآباد عبور می کنند باشد، سرعت گیرهایی هست که در جاده کوار – اکبرآباد دقیقا سر جاده ارباب سفلی احداث شده است.

وی گفت: این دست اندازها به قدری بلنده که محال است کسی بتواند از روی آن بدون گرفتن زیر ماشین به سرعت گیر رد شود. وجود سرعت گیر در جاده مانعی ندارد اما باید سرعت گیر استاندارد باشد.

این شهروند افزود: با دهیار روستای ارباب هم تماس گرفتم که ایشان گفتند ساخت سرعت گیرها توسط اداره راه صورت گرفته و دهیاری دخالتی در این امر ندارد.

او بیان کرد: خواهشمند است در صورت امکان موضوع را با اداره راه شهرستان مطرح نمائید تا سرعت گیرها را به سرعت گیرهای استاندارد تغییر دهند.

در همین راستا خبرنگار بهارکوار به سراغ رییس اداره راهداری کوار رفته و موضوع را از او جویا شد.

مرادی گفت: سرعت کاه‌ها براساس اشل تنظیمی و نوع راه، ساخته می‌شوند. سرعت کاه‌های ارباب از قبل موجود بوده؛ فقط جای خالی که به مرور کوبیده شده بوده پر شده است.

وی افزود: در مورد ادعای شهروند محترم مبنی بر غیر استاندارد بودن انشاالله بعد از بارندگی بررسی می شود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=25721

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.