29
روایت نماینده مردم از قهرمان خدمت:

سلیمانی زنده است و دشمنانش از نام او هنوز هراس دارند/ حاج قاسم سرباز ولایت

  • کد خبر : 3673
  • 12 دی 1400 - 11:49
سلیمانی زنده است و دشمنانش از نام او هنوز هراس دارند/ حاج قاسم سرباز ولایت
عبدالعلی رحیمی مظفری شهید سلیمانی را مصداق بارز حکومت بر دل ها دانست و گفت: سردار سلیمانی زنده است و دوستانش از وجود او دلگرم هستند و بهره می برند و دشمنانش از نام او هنوز هراس دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم شهرستان‌های سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهار کوار بابیان اینکه ما با توجه به نثر صریح قرآن اعتقاد داریم که شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند، اظهار کرد: شهید سلیمانی نه تنها زنده است و نزد پروردگارش روزی می‌گیرد بلکه سبب ساز رزق و روزی آیندگان نیز خواهد بود.

وی افزود: سردار سلیمانی هم از بُعد امنیت که در کشورمان و در بین مسلمانان مقاومت را زنده و به پایداری جبهه مقاومت در دنیا کمک کرد، هم از بعد معنوی که بسیاری از افراد از این به بعد مقاومت را الگو و سرمشق خود قرار می‌دهند و از این اسوه همیشگی پایداری و استقامت و مجاهدت بهره خواهند برد، نقش دارد.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی مسئولی بود که تمام وجودش را برای اسلام و خدمت به مردم و سربازی ولایت گذاشت و به عزتی رسید که فراتر از یک انسان معمولی است و نشان داد می‌توان با اخلاص در عمل بر دل‌ها حکومت کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: ایشان اسوه و الگوی نسل امروز و فردا برای همه اقشار جامعه خواهد بود، تاریخ برای ارزش داشتن به ارزش‌هایی چون حاج قاسم نیاز دارد تا بتواند برگی از بهترین صفحات خود را برای آیندگان جذاب نماید.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی را فقط امثال شهید سلیمانی‌ها می‌توانند وصف کنند، اظهار کرد: مسئولین ما باید اخلاص، مجاهدت، فداکاری، بزرگی، ولایت‌پذیری و پایبندی او به خون شهدا و جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه را مدنظر خود قرار دهند.

رحیمی مظفری بابیان اینکه این شهید عزیز در اوج بزرگی و عظمت و افتخاری که می‌آفرید خود را سرباز ولایت خواند و نشان داد که باید آیندگان از این الگوی بزرگ سرمشق بگیرند، گفت: وقتی‌که ایشان اعلام کردند روی قبر من فقط بنویسید سرباز، این درسی بود که می‌خواست به آیندگان بدهد که فقط سربازی کنند. سرباز کسی است که مطیع محض فرمانده می‌باشد و این کلمه سربازی یعنی اینکه شما تابع محض ولایت باشید و فقط فرمان‌بری کنید.

وی در پایان ابراز کرد: امیدواریم که مسئولین و همه ما بتوانیم از این شهید عزیز سرمشق بگیریم، شاید خیلی‌ها وصیت‌نامه حاج قاسم را نخوانند اما سنگ‌قبر او می‌تواند نشانی بر ولایت‌پذیری و درس بزرگی برای همه ما باشد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=3673

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.