18

رییس هیات دو میدانی شهرستان کوار منصوب شد

  • کد خبر : 19623
  • 12 تیر 1402 - 11:09
رییس هیات دو میدانی شهرستان کوار منصوب شد
فرامرز دهداری با سابقه افتخار افرینی در مسابقات جهانی، به عنوان رییس هیات دو میدانی شهرستان کوار منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، طی حکمی از سوی رییس هیات دو میدانی استان فارس، فرامرز دهداری با 15 سال سابقه و فعالیت در این رشته، به عنوان رییس هیات دو میدانی شهرستان کوار منصوب شد.

از جمله افتخارات فرامرز دهداری علاوه بر درخشش در استان و کشوری، در مسابقات دو ماراتون بین المللی امارات ۲٠۱۸ در ماده ۱۰ کیلومتر موفق به کسب مقام چهارم شد.

دهداری در گفتگو با خبرنگار بهارکوار اولین برنامه خود را برای ارتقای ورزش دو میدانی در شهرستان کوار، برگزاری مسابقه‌ای در این زمینه و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان و به تفکیک آقایان و بانوان اعلام کرد.

وی گفت: این مسابقات جهت شناسایی افراد مستعد برای تشکیل تیم منتخب دو میدانی کوار برای شرکت در مسابقات استانی_کشوری و… برگزار می‌شود.

رییس هیات دو میدانی شهرستان کوار با بیان اینکه مسابقات مناطق شش گانه کشور در رده سنی نونهالان در تاریخ‌های ۲۸ و ۳۰ تیر ماه برگزار میگردد، افزود: در همین راستا شیراز میزبان مناطق جنوب کشور خواهد بود. جهت انتخاب تیم منتخب در تاریخ ۱۵ و ۱۶ تیرماه مسابقه رکوردگیری در شیراز برگزار خواهد شد و نفرات برتر در مسابقات کشوری حضور خواهند داشت.

دهداری ضمن اعلام آمادگی همکاری با اداره آموزش و پرورش شهرستان جهت استعدادیابی، افزود: با ارگان های دولتی و تخصصی نیز جهت برگزاری مسابقات همکاری میشود که علاقه مندان میتوانند جهت نام نویسی و شرکت در مسابقات با شماره 09179193601 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19623

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.