30

زنده گیری سگ های ولگرد در سطح شهر کوار

  • کد خبر : 5556
  • 04 اسفند 1400 - 20:18
زنده گیری سگ های ولگرد در سطح شهر کوار
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری کوار در نشست خبری با بهار کوار از آغاز عملیات زنده گیری سگ‌ های ولگرد در شهر کوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، یکی از موضوعاتی که بسیاری از شهروندان کوار نسبت به آن گلایه‌های فراوانی دارند حضور سگ‌های ولگرد و بدون صاحب در این شهر است که گزارش‌های زیادی جهت پیگیری این موضوع برای ما ارسال شد.

طی پیگیری که از شهردار کوار داشتیم وی در پاسخ به این مطالبه مردمی گفت: مدت‌ها بود که زنده گیری سگ‌های ولگرد انجام نمی‌شد و تبدیل به یک تهدید اجتماعی شده بود که با پیگیری و تلاش همکاران شهرداری با پیمانکار مربوطه عقد قرارداد نموده تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام نماید.

وی افزود: البته به دلیل تعداد بالای آنها حداقل یک ماه زمان برای جمع‌آوری تمام سگ‌های ولگرد شهر کوار نیاز داریم.

همچنین امروز مورخ 4 اسفندماه 1400 در مصاحبه خبری که با معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری کوار داشتیم، وی از جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر خبر داد و گفت: سه روز است که پیمانکار مربوطه برای زنده گیری سگ‌های ولگرد شروع کرده و قرار بر این است روزانه 15 قلاده سگ زنده گیری شود که برای هر قلاده مبلغ 100 هزار تومان توافق کرده‌ایم.

نامجو افزود: قابل‌ذکر است که پیمانکار مربوطه مجوز بهداشت دارد و بعد از زنده گیری سگ‌های ولگرد، آن‌ها را به کمپ جهت نگهداری می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: ما از یکی از کمپ‌ها که ظفر آباد می‌باشد بازدید کردیم که بسیار مکان مناسبی برای نگهداری سگ‌ها بود و نگرانی خاصی وجود نداشت.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=5556

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.