20

ساختمان موقت دانشگاه پیام نور تامین شد! دانشجویان منتظر حل مشکل پذیرش دانشجو هستند

  • کد خبر : 11314
  • 07 شهریور 1401 - 21:51
ساختمان موقت دانشگاه پیام نور تامین شد! دانشجویان منتظر حل مشکل پذیرش دانشجو هستند
اعضای شورای شهر کوار قول مساعد جهت تامین ساختمان دانشگاه پیام نور کوار دادند و اکنون دانشجویان منتظر حل مشکل پذیرش دانشجو هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، جمعی از نمایندگان دانشجویان و کارمندان دانشگاه پیام نور شهرستان کوار به صورت خودجوش در جلسه شورای اسلامی شهر کوار حضور و از شورای اسلامی و شهردار کوار و مسئولین دانشگاه پیام نور کوار، مطالبه همکاری و حمایت جهت ابقاء دانشگاه پیام نور واحد کوار نمودند.

بعد از بررسی مطالبه دانشجویان، اعضای شورای شهر و شهردار کوار در جهت حفظ دانشگاه پیام نور در شهرستان، ساختمانی مناسب در جهت استقرار دانشگاه پیام نور اختصاص داده و همچنین شهرداری کوار در رابطه با انجام زیرساخت ساختمان اصلی پیام نور قول مساعد دادند که راه دسترسی زمین پیام نور را در اسرع وقت آماده نمایند.

لذا با توجه به نیاز مبرم شهرستان و مطالبه جدی شهروندان و جامعه علمی شهرستان کوار، حاضرین متحدالقول در جلسه درخواست اتخاذ تصمیم عاجل جهت احیای دانشگاه پیام نور واحد کوار و اخذ پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت مهر ماه سال ۱۴۰۱ را از مسئولین امر دارند.

قابل ذکر است اعضای شورای اسلامی شهر کوار این ساختمان را مشروط به پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت مهرماه 1401 به پیام نور اختصاص دادند.

در پایان اعضای شورا و شهردار کوار در نامه ای با همین محتوا به ریاست دانشگاه پیام نور کشور و رونوشت به استاندار فارس، نماینده مردم شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فرماندار شهرستان کوار و رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس خواستار رسیدگی به این مطالبه و احیای دانشگاه پیام نور کوار و اخذ پذیرش دانشجو در تکمیل ظرفیت مهرماه 1401 توسط دانشگاه پیام نور کوار شدند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=11314

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.