3

ستاد اسکان مسافران نوروزی کوار آماده استقبال از میهمانان است

  • کد خبر : 25636
  • 29 اسفند 1402 - 5:08
ستاد اسکان مسافران نوروزی کوار آماده استقبال از میهمانان است
دبیر ستاد اسکان مسافران نوروزی کوار از آمادگی این ستاد جهت استقبال و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار دبیر ستاد اسکان مسافران نوروزی در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار داشت: هنرستان فنی شهید غفاری ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی شهرستان کوار است و ۷ مدرسه و ۵۲ کلاس و یک باب مدرسه در روستای آبگرم جایگاه اسکان مسافران نوروزی هستند.

وی در مورد سایر مکان های اسکان مسافران در کوار افزود: سوییت های اقامتی مجتمع گردشگری ایران زمین، اقامتگاه بوم گردی دشتک‌ومصلای نماز جمعه شهر اکبرآباد نیز در کنار مدارس پذیرای مسافران نوروزی هستند.

فرزاد حدادی گفت: مصلی چهارده معصوم، سالن های ورزشی سپاه ناحیه کوار، اداره های آموزش و پرورش ، بنیاد شهید و ورزش و جوانان نیز در مواقع ضروری در ایام نوروز به منظور اسکان اضطراری مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

وی از برنامه های نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری کوار در ایام نوروز گفت و اذعان داشت:نصب بنر در ورودی شهرستان، تهیه و توزیع بروشور گردشگری شهرستان وبرپایی دو سیه چادر با فروش و نمایش محصولات صنایع دستی و پخت غذای محلی از برنامه های این نمایندگی در نوروز سال جاری هستند.

این مقام مسئول هم چنین از آمادگی شهرداری کوار با پهن کردن سفره هفت سین، رنگ آمیزی و زیبا سازی شهر ونصب بنر های خوش آمد گویی برای ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

وی افزود از ۲۶ اسفند ماه تا ۲۹ اسفند ماه تعداد ۵۴نفر در مدارس، 22نفر اقامتگاه بوم گردی دشتک 25 نفر مجتمع گردشگری ایران زمین، 50 نفر اسکان در پارک آزادی و بقاع متبرکه ها در قالب چادر مسافرتی و 25 نفر مصلی اکبرآباد اسکان داشته اند.

حدادی در مورد تسطیح گودالهای چشمه شاه بهرامی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و استقبال مسافران از محدوده چشمه شاه بهرامی و با توجه به خطر سقوط احتمالی افراد ،گودالهای عمیق حفر شده در این محدوده با پیگیری های فرماندار محترم و همکاری خوب شهرداری در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ به وسیله یک دستگاه لودر شهرداری پر گردید.

وی در پایان درباره جاده بند بهمن گفت: جاده بند بهمن نیز جهت سهولت رفت و آمد با همکاری شرکت پیماب و معدن بندبهمن تسطیح شده است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=25636

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.