2

سوژه از شما /پیگیری از ما /پاسخ از مسئول

  • کد خبر : 25634
  • 29 اسفند 1402 - 5:03

سلام. صبحتون بخیر جسارتا‌ میشه یه سوال از مسئولین اداره اب بپرسین‌با توجه به کمبود بارشها و قطعی آب در تابستون سال گذشته به دلیل خرابی اکثرا شیر فلکه های داخل خیابون چه راه کار های در نظر گرفته اند؟ بنظر میاد هیچ‌گونه برنامه ای برای مدیریت آب ندارند چون من سه سال هست پیشنهاد […]

سلام. صبحتون بخیر جسارتا‌ میشه یه سوال از مسئولین اداره اب بپرسین‌با توجه به کمبود بارشها و قطعی آب در تابستون سال گذشته به دلیل خرابی اکثرا شیر فلکه های داخل خیابون چه راه کار های در نظر گرفته اند؟ بنظر میاد هیچ‌گونه برنامه ای برای مدیریت آب ندارند چون من سه سال هست پیشنهاد دادم به اداره آب جهت قطعی و مدیریت آب یه برنامه بگذارند و مردم مطلع کنند اما خبری نیست و‌هر ساله وقت قطعی آب فکر. راهکار میفتن؟؟؟

پاسخ مسؤول (رحمانی؛ رئیس اداره امور آبفا کوار)

رحمانی رئیس اداره امور آبفا از برنامه هایش در خصوص خرابی شیر فلکه ها گفت: برای رفع این مشکل تمام مناطق کوار را نقشه برداری کردیم؛ متأسفانه قبلاً برای اطلاع از وضعیت شیرفلکه ها و‌ خرابی آن ها، نقشه ای از شهر در دست نبود. در حال حاضر با کمک نیروهای بازنشسته‌ و‌ دیگر همکاران در استان در حال بررسی نقاط مشکل دار و نقشه برداری مناطق هستیم؛ همچنین در تلاش هستیم تقسیم آب به گونه ای انجام شود که مساوات بین تمام شهروندان به خوبی اجرا شود.

وی افزود: از مدار خارج شدن یکی از چاه ها نیز در بروز این مشکل بی تأثیر نبوده و در صدد رفع آن طی یکی دورز آینده خواهیم بود. قطعی و‌‌ فشار کم آب در یک‌ هفته اخیر به دلیل شست و شوی زیاد می باشد؛ برای حل این مشکل همکاری مردم و صرفه جویی آن ها می تواند در این امر بسیار تأثیر گذار باشد. با نزدیک شدن عید و شروع خانه تکانی ها بهتر است همشهریان عزیز برای شست و‌ شوی فرش و پتو‌ و… با مراجعه به قالیشویی ها در ذخیره و صرفه جویی آب سهیم باشند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=25634

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.