18
سپاه در خدمت مردم

سپاه در خدمت مردم

  • کد خبر : 21043
  • 16 مرداد 1402 - 21:09
سپاه در خدمت مردم
از اتصال چاه آب پادگان امام هادی(ع) سپاه به شبکه آبرسانی شهر کوار تا آبرسانی سیار توسط ناحیه مقاومت بسیج کوار به خانه هایی که آب آنها قطع شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، در روایات زیادی آبرسانی به مردم مورد تشویق قرار گرفته و ثواب وافری برای آن مطرح گردیده است.

زیبایی این اقدام زمانی دوچندان می شود که با گرم ترین روزهای سال و فرارسیدن ایام محرم تشنه لب دشت کربلا حضرت سیدالشهدا(علیه السلام ) مقارن می گردد و سقایی و آب آوری قمر بنی هاشم حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام ) را در ذهن ها تداعی می کند.

با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و بحران کمبود آب، در شرایطی که بعضی از محلات شهر کوار نیازمند آبرسانی فوری بودند، سپاه ناحیه کوار و پادگان امام هادی(ع) نیروی زمینی سپاه هرکدام جداگانه با استفاده از دستگاه تانکر آبرسان در کنار سایر ارگان‌های خدمات رسان اقدام به آبرسانی به محلاتی که آب آنها قطع شده، نموده اند.

همچنین پادگان امام هادی(علیه السلام ) همچون سنوات گذشته از ابتدای خردادماه امسال روزانه به مدت ۱۲ساعت، یکی از حلقه های چاه آب خود را برای کمک به آبرسانی به مردم در اختیار مدار آبرسانی شهرستان قرار داد.

عملی که انتظار می رود سایر اشخاص حقیقی و حقوقی با روی آوردن به آن علاوه بر تامین آب مورد نیاز مردم، سنت نیکی را از خود برجای گذارده و در اجر دنیوی و اخروی آن خود را شریک کنند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21043

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.