23
جهاد همدلی همچنان ادامه دارد؛

بسیج و سپاه پای کار مردم سیل زده شهرستان کوار

  • کد خبر : 10093
  • 07 مرداد 1401 - 16:47
بسیج و سپاه پای کار مردم سیل زده شهرستان کوار
از ساعات آغاز وقوع بحران در روستاهای شهرستان کوار، بسیجیان، سپاهیان و جهادگران داوطلبانه خود را برای کمک به میان مردم رساندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، با توجه به فعالیت سامانه بارشی مونسون در شهرستان کوار و جاری شدن سیلاب و آب گرفتگی برخی از منازل روستاهای شهرستان، گروه‌های جهادی دوشادوش سایر دستگاه های خدماتی و امدادی، آتش به اختیار در حال خدمت رسانی و آماده باش هستند.

از ابتدای سیل در مناطق سیل‌زده شهرستان جهادگران با هر سن و سالی آستین همت بالا زده و برای کاهش آلام مردم پا در میدان گذاشته و با ایجاد روحیه بین مردم اقدام به ارائه خدمت کردند تا نشان دهند که مردم سیل زده تنها نیستند.

سرهنگ محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار، در گفتگو با خبرنگار بهارکوار گفت: در پی بارندگی از عصر دیروز پنجشنبه 6 مرداد ماه در سطح شهرستان کوار، چندین روستا دچار سیل زدگی شدند که از همان ابتدای کار نیروهای جهادی، مردمی و مجموعه بسیج و سپاه شهرستان به همراه سایر نهادها جهت یاری رساندن به مردم وارد عمل شدند.

وی افزود: از امروز صبح گروه های جهادی سپاه ناحیه کوار در روستاهای ولیعصر، فتح آباد، هورباف و دره عسلو به کمک مردم شتافتند و به خانه هایی که دچار سیل زدگی شده بودند، کمک کردند.

فرمانده سپاه ناحیه کوار ضمن تشکر از افرادی که در این بحران به کمک مردم شتافتند، گفت: از مجموعه فرمانداری، گروه مهندسی 46 الهادی، دهیاران محترم، شوراهای شهر، شهرداران عزیز، خیرین محترم، گروه های جهادی، بخشداران، ذوب آهن کوار و همه کسانی که به نوعی به مردم سیل زده کمک کردند، تشکر و قدردانی میکنیم.

محمود عابدی در پایان توصیه کرد: مردم هشدارها را جدی بگیرند چرا که با توجه به بارندگی هایی که امروز عصر هم پیش‌بینی شده است، احتمال وقوع سیل می باشد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=10093

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.