30

شفافیت وعده محقق نشده شهرداری، توصیه انجام نشده شهید متوسلیان

  • کد خبر : 19670
  • 14 تیر 1402 - 16:17
شفافیت وعده محقق نشده شهرداری، توصیه انجام نشده شهید متوسلیان
شفافیت عملکرد شهرداری شهرکوار و وعده شهردار،هنوز محقق نشده است.

تقویم را که ورق بزنیم در چهاردمین ایستگاه از جاده تیر ماه، به دو مناسبت می رسیم. روز قلم، و روز شهرداری ها و دهیاری ها.

از بیان قداست و اهمیت قلم و نوشتن که بگذریم، باید همچنان هشیار بود که قلم را جز در رضای خدا ، بیان حقایق و طلب حق و عدالت به کار نبندیم.

از گرامی‌داشت روز شهرداری و دهیاری اما نمی توان گذشت. نهاد شهرداری که در حافظه تاریخی خود مفتخر به نام خدمت‌گزارانی هم‌چون شهید باکری است، در هر شهر و کوی و برزن باید تبلوری از امثال آن شهید عزیز باشد که خالصانه و مخلصانه در ارومیه به هنگام سیل کمر همت می بست و بدون اینکه کسی بداند او شهردار ارومیه است، اثاثیه منزل پیرزنی را برایش جابجا می‌کرد.

اکنون که یادی از شهید و شهادت شد، بی مناسبت نیست در ۱۴ تیر که سالروز اسارت جاویدالاثر سردار حاج احمد متوسلیان است، از این عزیز یادی نکنیم.

همان حاج احمد متوسلیان که در جمع مردم مریوان به عنوان فرمانده سپاه می گفت : من با آرم و لباس سپاه (به عنوان یک پاسدار) به شما میگم که باید شفاف باشیم.

حاج احمد درست می‌گفت ، شفافیت باعث اعتماد توده مردم می شود، مشارکت ها را زیاد می کند و نیروی بیشتری برای خدمت رسانی نهادهای انقلابی به آحاد مردم جذب می کند.

امروز ۱۴ تیر ۱۴۰۲، با گذشت حدود یکسال و یکماه از مطالبه شفافیت عملکرد شهرداری شهر کوار و وعده شهردار، هنوز این وعده محقق نشده و به بهانه‌های فراوان معطل مانده است.

همچنان منتظر عملی شدن وعده شفافیت هستیم. / اینجا کوار

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19670

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. خیلی هم عالی! اصلا شما اول از خودتان شروع کنید به شفافیت تا بقیه هم یاد بگیرند.مثلا فبشهای حقوقی و همه دریافتی هایی که از ارگانهای مختلف دریافت میکنید و انچه ما به ازای آن از شما انتظار دارند ، همه را مکتوب در همین سایت درج کنید

    • سلام بهارکوار یک پایگاه خبری خصوصی هست که از سال 1392 راه اندازی شده است و یک عده جوان از همه اقشار و شهر و روستاهای شهرستان بی مزد و منت درحال مدیریت آن می باشند و هیچ خبرنگاری حقوق از ارگانی دریافت نمیکند.
      تنها دریافتی بهارکوار بابت تبلیغات کسب و کارها و اگهی ها می باشد و این موضوع را همه آنهایی که اهل رسانه باشند و در خبرگزاری ها کار کرده باشند می دانند… شفافیت پایگاه های خبری در سایت ای رسانه می باشد و هرگونه وجهی که به پایگاه کمک شود در سایت قابل مشاهده هست و میتوانید ببینید…

      هزینه تبلیغات اگهی های ما 70 هزار و تبلیغات کسب و کار ها 250 هست
      که این را همه جا اعلام کرده ایم و شفاف است کاملا!!!

      در آخر شما مارا با ارگان و اداره فکر کنم اشتباه گرفته اید که انگار داریم پول مردم را میخوریم که باید شفاف کنیم😅 ارگانهای دولتی که هزینه بیت المال دارند باید شفاف باشند چرا که حق مردم است…

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.