12

شنبه قیمت نهایی آجر اعلام می‌شود / کوره دارها برای تغییر رسمی قیمت صبور نبودند!

  • کد خبر : 21309
  • 02 شهریور 1402 - 12:44
شنبه قیمت نهایی آجر اعلام می‌شود / کوره دارها برای تغییر رسمی قیمت صبور نبودند!
طی روزهای گذشته گزارشاتی از مردم درخصوص افزایش نرخ آجر توسط کوره داران آجرپزی کوار به سامانه ارتباطات مردمی بهارکوار ارسال شد. این افزایش قیمت درحالی است که هنوز هیچ نرخ رسمی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده است

✍به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، طی روزهای گذشته گزارشاتی از مردم درخصوص افزایش نرخ آجر توسط کوره داران آجرپزی کوار به سامانه ارتباطات مردمی بهارکوار ارسال شد. این افزایش قیمت درحالی است که هنوز هیچ نرخ رسمی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده است.

برای پیگیری بیشتر موضوع خبرنگار بهار کوار به سراغ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوار رفت تا موضوع را از وی جویا شود.

🔸 مهدی ایده آل در مورد نحوه تعیین قیمت آجر گفت: در دسته بندی تولیدات صنایع، کوره آجرپزی و آجر جزء گروه 3 محسوب میشوند که صنایع گروه 3 می‌توانند به صورت سالانه نرخ پیشنهادی ارائه و قیمتشان را افزایش دهند.

🔸وی افزود: اکنون نیز کوره داران به دلیل افزایش قیمت گازشان، به ازای هر تن قیمت ۷۳۵هزار تومان را به سازمان صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد داده اند. البته غیر از کوار، کوره های آجر پزی مرودشت هم افزایش قیمت داده اند.

🔸 رییس اداره صنعت،معدن و تجارت کوار اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید یک سری آنالیز انجام بدهد و قیمت پیشنهادی را تایید کند که این یک پروسه اداری دارد. ولی کوره داران برای پروسه اداری و تایید قیمت صبر نکردند و خودشان قیمت را افزایش دادند.

🔸ایده آل ادامه داد: فرماندار محترم نیز با آنها جلسه گرفت و به آنها تذکر داده شد که درصورت افزایش قیمت جریمه می شوند. یک تعهد هم دادند و مقرر شد قیمتشان را پایین بیاورند اما متاسفانه تاکنون قیمت را کاهش نداده اند.

🔸 وی بیان کرد: در نهایت قرار بر این شده که شنبه قیمت نهایی مشخص شود و اگر این نرخ تایید شود، قانونی است در غیراینصورت تخلف می باشد و برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21309

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.