24

شهرستان کوار در اولویت ساماندهی اتباع خارجی در فارس قرار گرفت

  • کد خبر : 13931
  • 01 دی 1401 - 19:55
شهرستان کوار در اولویت ساماندهی اتباع خارجی در فارس قرار گرفت
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با اشاره به حضور اتباع خارجی در شهرستان کوار و نزدیکی این شهرستان به شیراز گفت: اولویت ساماندهی اتباع خارجی در استان فارس، این شهرستان است.

صادق رضا دوست در سفر به استان فارس در جلسه شورای تامین شهرستان کوار، تشدید برخورد با کارفرمایانی که اتباع خارجی غیر مجاز را به کار می‌گیرند، خواستار شد.

در ادامه این نشست، در خصوص ساماندهی مطلوب‌تر اتباع خارجی شهرستان کوار تصمیماتی اتخاذ شد و بر لزوم برخورد قانونی با اتباع غیر مجاز و همچنین اتباعی که کارت اقامت دارند، ولی تردد غیر مجاز به این شهرستان دارند تاکید شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در ادامه این سفر با خانواده شهدای مدافعان حرم در شهرستان کوار دیدار کرد.

او در حاشیه حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان عنوان کرد: خانواده شهدای مدافع حرم همواره مورد تکریم خواهند بود و یاد و راه این شهدای عالیقدر و دیگر شهدای انقلاب اسلامی با بصیرت ادامه دارد.

رضا دوست همچنین با حضور در مدرسه ویژه دانش آموزان اتباع افغانستانی و ایرانی در شهرستان کوار، از کلاس‌های درس این مدرسه و روند آموزشی دانش آموزان بازدید کرد.

در ادامه این سفر که با همراهی مدیر کل امور اتباع خارجی استانداری فارس انجام شد، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از مهمانشر شهید بهشتی سروستان که خانواده‌های پناهنده افغانستانی در آن حضور دارند بازدید و دستور‌هایی برای بهبود وضعیت مهمانشر صادر کرد.

شهرستان کوار در ۴۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13931

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.