17

شهر بدون شهردار؛ نقدی بر وضعیت فعلی شهرداری و شورای اسلامی کوار

  • کد خبر : 22955
  • 09 آذر 1402 - 17:47
شهر بدون شهردار؛ نقدی بر وضعیت فعلی شهرداری و شورای اسلامی کوار
پس از گذشت بیش از 4 ماه از استعفای شهردار سابق، هنوز تکلیف شهر کوار مشخص نیست و این شهر بدون شهردار مانده است که باید شورای شهر کوار به مردم پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، گلایه‌های بسیاری از وضعیت اداره شهر به سامانه مردمی بهار کوار رسیده است؛ از وضعیت جمع آوری زباله ها و ظاهر نامناسب و بعضا اسفناک سطل های زباله گرفته تا وضعیت حق و حقوق کارگران شهرداری و مسائل داخلی خود شهرداری و شورای شهر که متاسفانه اخبار خوبی نیست و بعضا باعث شکل گیری شایعاتی شده است که لازم است اعضای محترم شورای شهر درباره این مسائل روشنگری کرده و مردم را در جریان مسائل قرار دهند‌.

یکی از مسائل بسیار مهم که بی پاسخ مانده این است که چرا با توجه به گذشت بیش از چهار ماه از استعفای پرحاشیه شهردار سابق هنوز شهردار جدید منصوب نشده است و نتیجه گزینه معرفی شده به استانداری چه شد؟

شورای شهر پاسخ دهد آیا این مسئله صحت دارد که برخی از اعضای شورا در انتخاب شهردار جدید صرفا بر روی نزدیکان و آشنایان خود اصرار داشتند و باعث تاخیر در انتخاب شهردار شدند؟

آیا شنیده ها مبنی بر عدم حمایت برخی از اعضای شورا از سرپرست فعلی شهرداری حقیقت دارد؟

آیا شایعه حجم انبوه بدهی های شهرداری حقیقت دارد؟

دلیل اینکه شورای شهر و شهرداری پس از مطالبات فراوان مردم گزارش های مالی خود را شفاف نمیکنند چیست؟ هزینه‌هایی که مردم به شهرداری پرداخت نموده اند را شفاف کنید کجا صرف می‌شود؟

تکلیف زمینی که با وعده کسر حقوق کارگران شهرداری قرار بوده به آنان تعلق گیرد یا امتیاز زمین هایی که بابت آن از کارگران هزینه ای اخذ شده چیست؟ مطالبات کارگران را دریابید!

عملکرد مطلوب شورای فعلی شهر کوار پس از گذشت ۲۹ماه از زمان انتخاب توسط مردم چه بوده است؟

متاسفانه گلایه مندی مردم از وضعیت شهرداری بسیار زیاد می باشد، همچنین وضعیت آسفالت بسیاری از معابر مناسب نمی باشد و هنوز تعداد زیادی از چاله های موجود در کوچه یا خیابان ها مرمت نشده است.

آیا نهادهای ناظر بر وضعیت عملکرد شورا و شهرداری کوار نظارتی دارند؟

مردم منتظر شنیدن پاسخ های شورای اسلامی شهر کوار به این سوالات و شایعات شکل گرفته و اقدامات عملی از سمت شورای شهر و شهرداری برای ساماندهی وضعیت شهر کوار هستند و پایگاه خبری بهار کوار به عنوان رسانه مردمی با دریافت پاسخ از سوی متولیان امر، نتیجه را به اطلاع عموم مردم خواهد رساند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=22955

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. باید تاسف خورد برای این شهرستان که قومی فکر می‌کنند و کسانی رو انتخاب می‌کنند که در حد مدیریت خانواده خود نیستند چه برسد به اینکه بخواهند یک شهر را هدایت کنند.
    ضعیفترین شورا در طول سنوات گذشته و بدترین نماینده از گذشته تا الان مربوط به این دوره هست

  2. سلام
    تکلیف جایگاه سوخت شهرداری واقع در کمربندی چه شد؟
    گویا مالک اراضی شکایت نموده که در اراضی من ساخته…

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.