17

شورای شهر به فکر حقوق معوقه کارگران شهرداری باشد/ وعده ای که روی زمین ماند

  • کد خبر : 21435
  • 07 شهریور 1402 - 11:51
شورای شهر به فکر حقوق معوقه کارگران شهرداری باشد/ وعده ای که روی زمین ماند
شورای شهر کوار وعده پرداخت حقوق کارگران شهرداری کوار تا آخرمردادماه داد اما تاکنون از ۴حقوق معوقه فقط یک حقوق پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، اوایل مردادماه بود که متوجه شدیم کارگران شهرداری کوار حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند. در این راستا یادداشتی در تاریخ ۱۱مرداد ماه منتشر نمودیم و بلافاصله بعداز انتشار آن، علیدادی رییس وقت شورای اسلامی شهر کوار در طی تماسی با خبرنگار این رسانه وعده پرداخت دو حقوق معوقه کارگران را تا پایان مردادماه داد. همچنین در پیگیری دوباره رییس جدید شورای شهر نیز این وعده را تایید نمود و قول پیگیری داد.

اما متاسفانه گزارشات دریافتی و پیگیری‌های خبرنگار بهارکوار حاکی از آن است که تاکنون فقط یک حقوق این کارگران واریز شده است و هنوز آنان حقوق سه ماه خود را از شهرداری طلب دارند.

حال روی سخنمان با مسئولین شهرداری و شورای شهر کوار است:

آقایان مسئول همانطور که می دانید این کارگران خانواده دارند و خیلی هایشان راه‌ درآمد دیگری هم ندارند؛ حال با فرا رسیدن فصل مدارس و هزینه هایی که روزانه می‌شود، این کارگران از همین حقوق بخور و نمیر باید مخارج خود را تامین نمایند.

لذا از شما مسئولین گرامی انتظار می رود فرزندان آنها را فرزندان خود بدانید و بیش از این کارگران را شرمنده خانواده های خود نکنید.

بهار کوار همچنان پیگیر مطالبه حقوق کارگران شهرداری کوار می باشد و از مسئولین شهرستان میخواهد پیگیر حق و حقوق کارگران زحمت کش شهرداری کوار باشند.

البته کارگران سد هم فراموش نکرده ایم که هنوز سه ماه حقوق معوقه دارند و فقط یک حقوق واریز شد و پیگیری‌هایی صورت گرفت که نتیجه آن را انتشار خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21435

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.