21

ضرورت پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس از ۱۶مرداد / امیدآفرینی و نشاط سیاسی در جامعه پیش زمینه افزایش مشارکت در انتخابات

  • کد خبر : 20892
  • 10 مرداد 1402 - 15:36
ضرورت پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس از ۱۶مرداد / امیدآفرینی و نشاط سیاسی در جامعه پیش زمینه افزایش مشارکت در انتخابات
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کوار گفت: همه افرادی که داوطلب حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی هستند بایستی پیش ثبت‌نام انجام دهند، این پیش ثبت‌نام از ۱۶مردادماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش بهارکوار به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کوار، سعید خانی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کوار بیان کرد: پیش‌ ثبت‌نام موضوع مهمی است که در اطلاعیه شماره ۵ستاد انتخابات کشور مد نظر قرار گرفته شده است.

وی افزود: همه کسانی که داوطلب حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی هستند بایستی پیش ثبت‌نام انجام دهند، این پیش ثبت‌نام از روز دوشنبه تاریخ ۱۴٠۲/۵/۱۶ تا روز یکشنبه تاریخ ۱۴٠۲/۵/۲۲ از ساعت ۸ تا ۱۸ جمعاً به مدت ۷ روز، از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir به لینک «ثبت درخواست متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» وارد و با تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز به شرح زیر در مهلت یاد شده، درخواست خود را ثبت نمایند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کوار خاطرنشان کرد: چگونگی انجام پیش ثبت‌نام توسط وزارت کشور رسماً اعلام شده است، اگر فردی پیش ثبت‌نام را انجام ندهد نمی‌تواند در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب شرکت داشته باشد.

سعید خانی اظهار کرد: ضروری است داوطلبان این امر را به روزهای پایانی موکول نکنند چراکه ممکن است مدارکی نیاز باشد و آماده کردن آن ها زمانبر باشد.

فرماندار کوار با بیان اینکه یکی از موضوعات همیشگی ما در جلسات ستاد انتخابات بحث افزایش مشارکت است، گفت: افزایش مشارکت در انتخابات پیش زمینه‌هایی از جمله امیدآفرینی، نشاط سیاسی در جامعه و عوامل دیگر را دارد.

وی با تأکید بر اطمینان بخشی به مردم در حوزه‌های مختلف، گفت: اطمینان دادن به همه مردم تا بدانند که انتخابات متعلق به آن هاست، سالم برگزار می‌شود، مرّ قانون اجرا خواهد شد، مجریان بر اساس وظایف خود عمل می‌کنند و مجموع فرایند انتخابات با حضور مستقیم و نظارت مردم انجام خواهد شد، به مردم دلگرمی می‌دهد تا برای حضور در انتخابات انگیزه پیدا کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کوار عنوان کرد: از دیگر نکات مهم که تبیین آن برای مردم ضروری است تشریح شرایط واقعی ایران اسلامی در جهان است تا مردم بدانند که دشمنان منتظر نتیجه انتخابات و میزان حضور مردم هستند.

خانی اظهار داشت: از همه طیف های سیاسی و نخبگان توانمند و مجرب در مناطق مختلف شهرستان دعوت می شود تا با حضور باشکوه خود در انتخابات سراسري دوازدهمین دوره¬ مجلس شوراي اسلامي ثبت نام نموده و فرصت انتخاب شایستگان را برای مردم فراهم آورند.

وی در خصوص راهبردهای انتخابات نیز گفت: مقام معظم رهبری چهار راهبرد اساسی (تأمین امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت) را برای انتخابات پیش رو تعیین کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کوار ادامه داد: همه فعالیت‌های ما ذیل این چهار راهبرد اساسی است و برای هر کدام تعریف مشخصی داریم.

فرماندار شهرستان کوار در پایان گفت: حضور فعال در انتخابات، نشاط سیاسی و آراء مردمی پایه‌های نظام را مستحکم خواهد کرد و موجب یأس دشمن می‌شود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=20892

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.