63

ثبت نام در سامانه ۳۰۷۰ تامین اجتماعی

  • کد خبر : 687
  • 29 آذر 1399 - 1:02
ثبت نام در سامانه ۳۰۷۰ تامین اجتماعی
طرح ۳۰۷۰ سازمان تأمین اجتماعی و توسعه خدمات غیرحضوری به جامعه تحت پوشش از تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان

به گزارش بهار کوار، سال ۱۳۹۹ با عنوان سال تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی نامگذاری شده است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص غیرحضوری کردن خدمات دستگاهها، این سازمان به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، طرح ۳۰۷۰ را در قالب دوشنبه های دیجیتال آغاز به کار کرده است.
در این طرح، دوشنبه هر هفته یک سرویس کاملا غیر حضوری و جدید، به بیمه شدگان و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی رونمایی و ارائه می‌شود.
بر اساس تعداد مراجعات و سرویس های پرتراکم، خدمات تامین اجتماعی اولویت بندی شده و مقرر گردیده است تا پایان بهمن ماه جاری، با راه اندازی ۳۰ سرویس کاملا غیرحضوری، بیش از ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی حذف شود. و به همین دلیل این طرح، ۳۰۷۰ نامگذاری شده است.
باتوجه به طرح ۳۰۷۰ سازمان تأمین اجتماعی و توسعه خدمات غیرحضوری به جامعه تحت پوشش از تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایانی که تاکنون در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی ثبت‌نام نکرده‌اند، دعوت می‌شود که از طریق نشانی eservices.tamin.ir و یا لینک مستقیم از سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی tamin.ir نسبت به ثبت‌نام و ثبت شماره حساب بانکی اقدام کنند.

خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=687

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.