23

عدم وجود یک برنامه منسجم جهت اجتماع هیئات شهر کوار در تاسوعا و عاشورای حسینی

  • کد خبر : 20729
  • 07 مرداد 1402 - 13:54
عدم وجود یک برنامه منسجم جهت اجتماع هیئات شهر کوار در تاسوعا و عاشورای حسینی
به دلیل عدم وجود یک مدیریت و برنامه در شهر کوار باعث شد که امسال علی‌رغم سالیان گذشته برنامه عصر تاسوعا حسینی در حرم مطهر شهدای گمنام که هرسال با شور خاصی با حضور هیئات برگزار میگردید، برگزار نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، محرم امسال هم فرا رسید و عزاداری‌های ماه محرم با شکوه تر از هرسال در شهرستان کوار برگزار گردید و مردم با شرکت در هیئات، عشق و ارادت خود را به سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام نشان دادند.

فیلم ها و تصاویری که از عزاداری روستاها و شهرهای مختلف شهرستان کوار منتشر شد، نشان از ارادت پیر و جوان به امام حسین(ع) دارد؛ اما نکته ای که در این زمینه باید به آن پرداخت، نبود یک برنامه منسجم و زیبا از عزاداری هیئات شهر کوار در عصر تاسوعا یا روز عاشورا بود.

علی رغم اینکه در شهرهایی همچون طسوج، اکبرآباد و مظفری و دیگر روستاهای شهرستان این گونه برنامه‌های منسجم برگزار گردید و جلوه زیبایی از اتحاد عزاداران و هیئات را به نمایش گذاشت اما عدم وجود یک مدیریت و برنامه در شهر کوار باعث شد که امسال علی‌رغم سالیان گذشته برنامه عصر تاسوعا حسینی در حرم مطهر شهدای گمنام که هرسال با شور خاصی با حضور هیئات برگزار میگردید، امسال برگزار نشود البته برنامه عزاداری برگزار شد اما ضعیف و با حضور تنها سه هیئت از کوار بود.

با توجه اینکه امسال هیئات به صورت جداگانه از لحاظ کمی و کیفی در شهر کوار رشد داشتند اما متاسفانه همه آنان نتوانستند در کنار یکدیگر در یک برنامه منسجم به عزاداری برای سیدالشهدا بپردازند و اتحاد و یکدستگی عاشقان امام حسین(ع) را به نمایش بگذارند و این سوال را باید از متولیان فرهنگی شهرستان پرسید، براستی چرا امسال برنامه عصر تاسوعا اینقدر ضعیف برگزار شد؟؟

آیا نمی شد متولیان امر با یک برنامه‌ریزی و دعوت از همه هیئات شهر کوار این برنامه را همچون سالیان گذشته باشکوه تر برگزار نمایند؟

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=20729

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.