3
غلامرضا توکل در جمع خبرنگاران:

وکیل مردم هستم نه وکیل دولت!

  • کد خبر : 25764
  • 08 فروردین 1403 - 18:43
وکیل مردم هستم نه وکیل دولت!
نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابیه کوار، سروستان و خرامه در جلسه دیروز خود با خبرنگاران درباره مسائلی چون شفافیت، هزینه تبلیغاتی و اموال خویش سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار غلامرضا توکل در جلسه ای که با دعوت وی از خبرنگاران در محل فرمانداری شهرستان کوار برگزار گردید، اظهار داشت: هزینه تبلیغات انتخاباتی من ۳۰۰ میلیون تومان بود که برای تهیه بنر، پوستر و کارتن پلاس هزینه گردید و در دوران تبلیغات، شام و ناهار و هزینه های این چنینی نداشتم.

وی درباره اموالی که در حال حاضر در اختیار دارد، گفت: یک‌ خانه در شهرستان سروستان و یک ماشین پژو پارس دارم و خانه نیمه کاره ای نیز در شیراز دارم که بودجه ام کفاف تکمیل آن را نداده است.

نماینده منتخب مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه خود را وکیل مردم در ۳ شهرستان حوزه انتخابیه می داند، تصریح کرد: عدالت نسبی را در کوار، سروستان و خرامه رعایت خواهم کرد و کاری به دیروز و امروز و گذشتگان نخواهم داشت.

وی با بیان اینکه وکیل ملت است، ابراز داشت: من وکیل دولت نیستم، بنابراین به هر فردی در هر مرتبه و سطحی اگر نیاز باشد، تذکر خواهم داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون مافیای قدرت و ثروت اجازه ورود به حریمش را نداشته اند، ابراز امیدواری کرد: به امید خداوند از این به بعد نیز اجازه ورود به کار او را پیدا نکنند و خط قرمز او‌ مردم هستند.

وی با بیان اینکه چپ و راست را هیچ وقت قبول نداشته است قول مساعد جهت به کارگیری نیروهای بومی متخصص متعهد توانمند در نهادها و ادارات هر ۳ شهرستان داد.

غلامرضا توکل با اشاره به اینکه فراجناحی کار نخواهد کرد، این گونه گفت: باند و گروه و حزب در کار من رخنه پیدا نخواهد کرد و دست هرکس را که مورد وثوق مردم و‌ منشأ خیر برای آنان باشد به گرمی خواهم فشرد.

وی درباره انتصابات اظهار داشت: دخل و تصرف در امور دولتی نخواهم داشت ولی اگر نیروی خوب متعهد و باایمانی باشد او را معرفی میکنم و عدم توانایی کاری در مسئولان را برنخواهم تابید.

غلامرضا توکل هم چنین در راستای حل مشکلات خبرنگاران از آنان خواست مسائل و‌مشکلات خود را مکتوب کرده و راهکار عملی حل آن را ارائه دهند تا در مجلس پیگیر مسائل آنها باشد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=25764

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.