3
فرمانده سپاه کوار:

رژیم صهیونیستی توسط محور مقاومت به افول خواهد رسید

  • کد خبر : 26409
  • 17 فروردین 1403 - 12:01
رژیم صهیونیستی توسط محور مقاومت به افول خواهد رسید
فرمانده سپاه کوار با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان است از نابودی قطعی رژیم صهیونیستی توسط محور مقاومت سخن گفت.

سرهنگ پاسدار محمود عابدی در گفتگو با خبرنگار بهار کوار ضمن تبریک روز قدس اظهار داشت: امسال روز قدس با توجه به تحولاتی که در منطقه به خصوص در نوار غزه و فلسطین نزدیک‌ به ۶ ماه است که رخ داده اهمیت بیشتری دارد.

وی روز قدس را نمادی از وحدت مسلمانان عنوان کرد و ابراز داشت: در این روز همه مسلمانان به صورت متحد و یکپارچه با یکدیگر در یک‌ راهپیمایی باشکوه علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی شرکت می کنند.

فرمانده سپاه کوار با تاکید بر اینکه بازنده قطعی جنگ رژیم صهیونیستی با فلسطین، رژیم صهیونیستی است، بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در جنگ طوفان الاقصی، شکست غیر قابل ترمیمی به رژیم صهیونیستی از جنبه های مختلف وارد شد، با وجود اینکه کشورهای ابرقدرتی چون آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی دیگر از کشورهای اروپایی رژیم صهیونیستی را حمایت می کردند.

وی با اشاره به اینکه فلسطین یکه و تنها در مقابل ابرقدرت ها ایستاد، اذعان داشت: در جنگ اخیر ضربه اطلاعاتی، امنیتی،روانی و پهپادی سهمگینی بر رژیم صهیونیستی وارد شد و ایستادگی، مقاومت، تقوا، ایمان و توکل مردم غزه آن ها را به پیروزی خواهد رساند.

فرمانده سپاه کوار افزود: با وجود جنایاتی که رژیم صهیونیستی مرتکب شده، اما اکنون پریشان است؛ نه راهی دارد که جنگ را تمام کند و نه توانی که بتواند پیروز شود.

وی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس بیان‌ کرد: امامین انقلاب همواره نسبت به فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی اهتمام داشته اند، به طوری که امام خمینی(ره) رژیم صهیونیستی را غده ای سرطانی خطاب کرد که باید از بین برود.

این مقام مسئول با اشاره به جبهه گیری علیه رژیم صهیونیستی از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر این مسئله تاکید دارند که هرجایی، هر کشور و ملتی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، ما او را حمایت می کنیم.

وی نقش محور مقاومت را در حمایت از غزه اثرگذار و مهم عنوان‌ کرد و افزود: محور مقاومت قطعا در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است و‌ هدف اصلی آن از بین بردن رژیم صهیونیستی است.

سرهنگ عابدی در پایان گفت: محور مقاومت متشکل از حزب الله و کشورهایی مثل فلسطین، عراق، لبنان، سوریه و ایران است و حماس نیز جزء جبهه مقاومت است که رژیم صهیونیستی توسط همین محور مقاومت از بین خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=26409

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.