6

قرعه کشی فاز دوم مسکن ملی کوار به زودی انجام می‌شود

  • کد خبر : 24095
  • 14 دی 1402 - 21:46
قرعه کشی فاز دوم مسکن ملی کوار به زودی انجام می‌شود
با تامین 12 هکتار زمین و آمادسازی زیرساخت های لازم، قرعه کشی فاز دوم مسکن ملی کوار به زودی انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، عبدالعلی رحیمی مظفری با اشاره به مشکل تامین زمین برای احداث مسکن ملی در شهر کوار گفت: پس از رایزنی های مستمر، فاز دوم مسکن ملی کوار با تامین 12 هکتار زمین برای ساخت حدود 400 واحد مسکونی، به زودی آغاز می شود.

رحیمی مظفری با اشاره به برگزاری جلسه‌ای که هفته جاری با مدیر کل راه و شهرسازی استان در شیراز برگزار شد؛ افزود: همچنین چهار قطعه زمین 90 هکتاری ، 100 هکتاری، 80 هکتاری و 20 هکتاری نیز جهت اجرای فاز سوم مسکن ملی کوار در نظر گرفته شده است که مسایل مربوط به مالکان هر یک از این زمین ها که زودتر حل شود؛ با اجرای زیرساخت‌های لازم و انجام قرعه کشی، اجرای فاز سوم مسکن ملی کوار نیز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرعه کشی مسکن ملی توسط اداره راه و شهرسازی استان، انجام می شود، افزود: در حال حاضر و در فاز اول 500 واحد مسکونی در حال ساخت هستند که برخی از آنها در مرحله ساخت طبقه دوم قرار دارند.

رحیمی مظفری، با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل مسکن ملی کوار تامین زمین است و اعتبارات لازم برای شروع پروژه تامین شده است، گفت: اجرای پروژه مسکن ملی در شهرهای اکبرآباد و طسوج نیز در حال پیگیری جهت تامین زمین قرار دارد.

وی در ادامه به اجرای پروژه مسکن ملی در شهرهای سروستان و خرامه اشاره کرد، افزود: این پروژه در شهرستان های خرامه و سروستان نیز با جدیت دنبال می شود که در شهرستان خرامه توسط پیمانکاران ساخته می‌شود و در شهرستان سروستان به صورت واگذاری و توسط مردم با ارائه تسهیلات در حال انجام است.

نماینده مردم شریف شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همچنین در حال پیگیری برای تامین زمین جهت اجرای پروژه مسکن ملی برای سایر شهرهای کوچک حوزه انتخابیه نیز هستیم و امیدواریم با حل شدن این مشکل، پروژه ساخت مسکن ملی در این شهرها نیز به زودی آغاز شود.

پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم شریف شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی،

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=24095

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. تو ۴سال هیچ کاری برا کوار نکردی عرضه نداشتی حداقل سد کوار تموم کنی یک انسان بی خاصیتی پس برا دوباره رای جمع کنی دور نبند خاهشا تابست نشدی اینبار انتخابات شرکت نکن

  2. زمین نهضت مسکن کوار درچه مرحله است

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.