27

مجرمان و خلاف‌کاران از کوچک‌ترین امنیتی در شهرستان کوار برخوردار نیستند | فراجا در تأمین امنیت مردم از فدا کردن جان خود هم مضایقه نخواهد کرد

  • کد خبر : 11931
  • 15 مهر 1401 - 23:07
مجرمان و خلاف‌کاران از کوچک‌ترین امنیتی در شهرستان کوار برخوردار نیستند | فراجا در تأمین امنیت مردم از فدا کردن جان خود هم مضایقه نخواهد کرد
فرمانده انتظامی شهرستان کوار گفت: امروز به جرئت می‌توان ادعا کرد که مجرمان و خلاف‌کاران از کوچک‌ترین امنیتی در شهرستان کوار برخوردار نبوده و خود به این یقین رسیده‌اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد و با آن‌ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، فرمانده انتظامی شهرستان کوار در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه شهرستان کوار ضمن اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری، اظهار کرد: نیروی انتظامی از ستون‌های استوار امنیت کشور است و این نقش ارزنده در سال‌های اخیر برجستگی‌های بیشتری یافته است. مسئولیت اصلی فراجا برقراری نظم و امنیت و تأمین آسایش عمومی و فردی و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه در این راستا قانون‌گذار تأکید بر امنیت داخلی و اجتماعی دارد که همان برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، بزهکاری و قانون‌شکنان و مخلین نظم و امنیت است، اظهار کرد: اما فرزندان سبزپوش شما در فراجا در همه عرصه‌ها در راه تحقق آرمان های مقدس جمهوری اسلامی بااقتدار کامل واردشده و در همه حال خدا را ناظر بر اعمال خود می‌دانند و در این راستا بر هیچ تلاشی فروگذار نبوده و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانند که نوعی عبادت است.

سرهنگ سید رحمان هاشمی گفت: در سالی که گذشت ما با تمام توان خود جهت رفع مشکلات و مطالبات به‌حق مردم تمام تلاش خود را به‌کار بردیم و موفقیت‌هایی در این راستا حاصل گردید. امروز به جرئت می‌توان ادعا کرد که مجرمان و خلاف‌کاران از کوچک‌ترین امنیتی در شهرستان کوار برخوردار نبوده و خود به این یقین رسیده‌اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد و با آن‌ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه ما ارائه مطلوب‌ترین خدمت به مردم را وظیفه خود میدانیم، گفت: این ملت، ملت لایقی هستند و لایق و شایسته بهترین‌ها، لذا فراجا در تأمین امنیت این مردم از فدا کردن جان خود هم مضایقه نخواهد کرد و در مقابل هنجارشکنان با پنجه اقتدار ظاهر می‌شود. امنیت مردم خط قرمز ماست، ما نمی‌توانیم نسبت به دغدغه‌های امنیتی مردم بی‌تفاوت باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار اظهار کرد: امروز در گام دوم انقلاب، فراجا ثابت کرده است که به بلوغ سازمانی رسیده و هوشمندانه تحت زعامت پیامبرگونه‌ی مقام عظمای ولایت پا در رکاب ولایت تا باب شهادت جان بر کفن سلیمانی وار تلاش می‌کند تا هرگونه ناامنی را از سطح جامعه پاک نماید.

وی بیان کرد: هنر نیروی انتظامی جوان مردی و مردانگی است که این نیرو یار و یاور مظلومان و دشمن و خصم ظالمان است، که می‌فرمایند نسبت به مردم مهربان ولی در مقابل کسانی که قصد ایجاد ناامنی و بی‌نظمی در جامعه داشته باشند با پنجه اقتدار ظاهر می‌شود و برخورد می‌کند و این افتخار ماست که از نوار مغز تا روستاها و شهرها جان عزیز خود را در طلب اخلاص فدای شهروندان عزیز می‌نماییم.

هاشمی بابیان اینکه هیچ‌کس ارزش امنیت را نمی‌داند مگر آنکه ناامنی احساس کند، گفت: هیچ‌کس ارزش یک نظامی را نمی‌داند مگر آنکه دشمن به دروازه‌های شهر نزدیک شود و احساس خطر کنند.

وی افزود: پلیس که شب برای امنیت مردم بیدار است گاهی مورد تیرباران سارقین مسلح در مرزها و شهرها و گاهی چاقو خور اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، گاهی نظاره‌گر فحاشی خودفروختگان وطنی و گاهی متحمل سیلی مسئولین و گاهی سنگ‌باران داعش صفتان وطن‌فروش می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار ادامه داد: اما تویی که برمن چاقو می‌کشی و مرا سنگ و سیلی می‌زنی هر وقت احساس خطر کردی با ما تماس بگیر ما هستیم از جان شما مال شما و ناموس شما دفاع خواهیم کرد.

سرهنگ سید رحمان هاشمی با اشاره به فوت مرحومه امینی و اغتشاشات اخیر کشور گفت: ما همه از فوت مرحومه مهسا امینی ناراحتیم، اما تویی که از آتش زدن آمبولانس کشور که در هیچ جنگی حمله بر آن را روا ندانسته، تویی که از آتش زدن پلیس مشهدی و شهادت همیار پلیس شیرازی و از کشیدن چادر از سر زنان و دختران کشورت و پاره کردن قرانت و کتک و زخمی زدن نظامیان و بسیجیان احساس غرور می‌کنی از کدام کیشی؟ از کدام مکتبی و از کجا خط می‌گیری؟

وی اظهار کرد: جز این نیست که عده‌ای اراذل و اوباش جیره‌خوار و پیاده‌نظام خودفروخته آمریکای جنایت‌کار و رژیم کودک کش صهیونیسم و عربستان وهابی داعیه‌ی حکومت دارند.

سرهنگ هاشمی در پایان سخنان خود گفت: از همین تریبون نماز جمعه به همه همکارانم در سطح کشور مقدس جمهوری اسلامی پیغام می‌دهم دل قوی دارید به وظیفه‌تان خوب عمل کنید، بدانید که ملت حامی شماست و کسانی که بر روی دیوار دشمنان انقلاب یادگاری می‌نویسند دیر یا زود در آتش انقلابیون و حامیان سید علی خواهند سوخت که اطمینان دادند من به آینده این کشور امیدوارم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=11931

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.