5
منتخب مردم کوار، سروستان و خرامه:

خدمت صادقانه و تکریم ارباب رجوع مولفه اساسی کار ما است /مسئولان باید بیایند و تکلیف سد کوار را تعیین کنند

  • کد خبر : 25334
  • 19 اسفند 1402 - 19:49
خدمت صادقانه و تکریم ارباب رجوع مولفه اساسی کار ما است /مسئولان باید بیایند و تکلیف سد کوار را تعیین کنند
نماینده منتخب حوزه انتخابیه کوار، سروستان و خرامه گفت: سد شهید سلیمانی کوار پس از سالها باید تعیین تکلیف شود و با تکمیل یا به سرآوردن انتظار، در صورت عدم امکان انجام کار آب پاکی روی دست مردم ریخته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، غلامرضا توکل نماینده منتخب دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کوار، سروستان و خرامه امروز در شهرستان کوار حضور یافت و در جلسه ای که به اتفاق مسئولان در دفتر امام جمعه شهرستان کوار برگزار گردید، گفت: اخلاق، محور کار ما است و از خداوند خواسته ام اگر عاقبت به خیری در کار باشد، مرا برای نمایندگی مجلس انتخاب و آماده گرداند.

وی با تاکید بر اینکه مردم سروستان از سالها پیش او را می شناسند و نیازی به ریخت و پاش انتخاباتی جهت معرفی خود به آنان نداشته است، بیان کرد: من به دنبال مال و منال دنیا نبوده ام و امروز به رسم ادب جهت تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان کوار حاضر شده ام.

نماینده منتخب مردم کوار، سروستان و خرامه خطاب به امام جمعه کوار و‌ مسئولان افزود: تا روزی که در این سمت هستم محتاج تذکر و نصیحت می باشم و برای خدمت به اسلام آمده ام.

دفتر ائمه جمعه و‌ جماعات، خانه امید در هر شهرستان است

وی با بیان اینکه بیت امام جمعه و‌ جماعات در هر شهر خانه امید ما است، اظهار داشت: محور بررسی ها و حضور ما در هر شهرستان، بیت مکرم امام جمعه است و با اطاعت از مقام معظم رهبری در راستای ادای مسئولیت خواهیم کوشید.

این مقام مسئول خدمت صادقانه و تکریم حرمت ارباب رجوع را دو‌ مولفه مهم کار خویش برشمرد و ابراز داشت: تکریم حرمت ارباب رجوع با عزت، تدبیر و درایت سرلوحه کار ما بوده و مسئولان نیز باید با این دید در جهت خدمت به مردم گام بردارند.

وی افزود: قوه مقننه یک مرجع مهم است و اگر مجلس قوی باشد، به تبع آن قوای اجرائیه و قضائیه نیز قوی می شوند.

سد کوار؛ پروژه ای که باید تعیین تکلیف شود

غلامرضا توکل با اشاره به اینکه دنبال تغییر و تحول و ارتباط قوی با نمایندگان منتخب فارس هستیم، تصریح کرد: در رابطه با سد شهید سلیمانی کوار ، وزیر باید بیاید و پاسخ بدهد، هر کس متولی است باید بیاید تا نگاه مردم را از این انتظار دربیاورد و با تکمیل آن امکان تغذیه برای آب های زیردست فراهم شود.

وی افزود: سد شهید سلیمانی کوار پس از سالها باید تعیین تکلیف شود و با تکمیل یا به سرآوردن انتظار، در صورت عدم امکان انجام کار آب پاکی روی دست مردم ریخته شود.

نماینده منتخب مردم کوار، سروستان و خرامه در پایان با بیان اینکه ما محور وحدت و فعالیت هستیم، گفت: ما عدم توانایی انجام کار مسئولان را در سطح حوزه انتخابیه، استان و کشور برنمی تابیم و در این مسیر از عزت، شرف، نجابت و اصالت دفاع خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار، توکل با همراهان خود راهی شهر اکبرآباد شد و ضمن حضور در دفتر امام جمعه این شهر با حجت الاسلام میرشکاری و شورای شهر و مردم دیدار نمود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=25334

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام
    خدمت منتخب عزیز عرض کنم که دراولین قدم ودرجلسات وسخنرانیهاکه نام شهرها وروستاهای برخوردارذکرمیکردند ونگران ساکنین زیردست سد بودندنظری وسخنی هم از روستاهای محروم قنات دهداری بویژه ۲روستای حوزه سدکه چندین سال دربلاتکلیفی به سرمیبرند داشته باشند مانند نمایندگان ادوارگذشته که به فکرسد بودندبه نابودی ۲ روستای حوزه سد لطفا انتقا دهید به منتخب عزیز

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.