23

مردم کوار؛ هم دل و هم نوا با حاجیان صحرای عرفات/ مصلای 14 معصوم(ع)، غرق در نوای اللهم لبیک

  • کد خبر : 19488
  • 07 تیر 1402 - 22:42
مردم کوار؛ هم دل و هم نوا با حاجیان صحرای عرفات/ مصلای 14 معصوم(ع)، غرق در نوای اللهم لبیک
مردم مومن شهرستان کوار در روز عرفه، هم نوا با سراسر کشور به زمزمه دعای پرنغز عرفه پرداختند و ندای حضرت حق را هم دل با حاجیان صحرای عرفات با بانگ"اللهم لبیک" پاسخ گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، مردم ایمانی شهرستان کوار عصر امروز همگام با سراسر کشور با حضور در مصلای ۱۴ معصوم(ع) و میعادگاه‌های برگزاری دعای عرفه در بخش ها و روستاهای این شهرستان، به قرائت دعای عرفه پرداخته و در ثواب زمزمه دعای حسین بن علی(ع) با حاجیان صحرای عرفات سهیم شدند.

عرفه؛ بزرگ روزی که انسان را به خلوت با خدای خویش می خواند و او را به زمزمه مناجات با یگانه پروردگار هستی دعوت می نماید و دعای عرفه واگویه های حسین بن علی(ع) با حضرت “ارحم الراحمین” است که در قالب زیباترین و پرمضمون ترین عبارات متجلی می گردد.

در کوار، این مراسم پرفیض با حضور خواهران و برادران ایمانی در مصلای۱۴ معصوم(ع) برگزار گردید و مردم، دعای عرفه را با نوای گرم حجت الاسلام ذبیحی نژاد زمزمه نمودند.

مردم ولایت مدار شهر اکبرآباد نیز عصر امروز با حضور در حسینیه حضرت ابوالفصل(ع) این شهر به دعای ملکوتی عرفه با نوای مداحان بومی گوش جان سپردند.

هم چنین مسجد جامع امام علی(ع) شهر طسوج عصر امروز میزبان مشتاقانی بود که دعای عرفه امام حسین(ع) را با شور و عشق خاصی زمزمه نمودند.

شایان ذکر است سایر مردم روستاهای شهرستان کوار نیز با برگزاری مراسم دعای پرفیض عرفه در ثواب قرائت دعای حاجیان خانه خدا شریک شده و به نیایش و مناجات با معبود خویش پرداختند.

تصاویر اضاف میشود

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19488

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.