17

مردم کوار جنایات رژیم کودک کش را محکوم کردند/جهان در غم و ماتم شهادت کودکان غزه در پی بمباران بیمارستان المعمدانی

  • کد خبر : 21979
  • 26 مهر 1402 - 22:19
مردم کوار جنایات رژیم کودک کش را محکوم کردند/جهان در غم و ماتم شهادت کودکان غزه در پی بمباران بیمارستان المعمدانی
این روزها صفحات فضای مجازی را‌ که ورق بزنی، اشک و آه دیوار دلت را غم اندود می کند. دیدن تصاویر کودکان در خون غلتیده در کنار عروسکان و اسباب بازی ها قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، نگریستن صحنه ی تلقین شهادتین کودک به برادر در حال احتضار خود یادآوری آموزش فرهنگ مقاومت به بچه های خردسال از سوی مادران و پدران فلسطینی است که از طفولیت جان فرزندان خویشتن را با مشتاقانه به آغوش کشیدن مرگ سرخ آشنا کرده اند.

از سوی دیگر بمباران بیمارستان در بحبوحه جنگ که در قوانین بین الملل و حقوق بشر ممنوع است، خیل زیاد زنان و کودکان و پزشکان بی گناه و بی پناه را از سوی رژیم سرکش و غاصب، به خاک و خون کشانده است.

اگر روزی از عده ای می شنیدیم که چرا شعار مرگ بر اسرائیل سر می دهید و روزی در ماه رمضان را برای دفاع از قدس و فلسطین برگزیده اید، اکنون این وجدان ها به این درجه از بیداری و آگاهی رسیده و فهمیده اند که رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل باید نابود گردد تا صلح و آرامش بر جامعه جهانی حکم فرما شود.

مردم کوار و اکبرآباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به خروش آمدند

مردم آزاده و نوع دوست شهرستان کوار عصر امروز در محکومیت اقدامات خصمانه و غاصبانه رژیم صهیونیستی که نوعی نسل کشی آشکار محسوب می شود، تجمع نمودند.

آنان در پی بمباران بیمارستان المعمدانی غزه از سوی رژیم ظالم صهیونیستی که منجر به شهادت صدها کودک و زن بی گناه شد، جنب میدان بسیج شهرستان کوار تجمع نمودند.

همچنین مردم غیور شهر اکبرآباد با تجمعی اعتراض آمیز در روبروی حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب(ره) ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرده و انزجار خود را نشان دادند.

مردم باغیرت و شهید پرور کوار در این مراسم با سر دادن شعارهای کوبنده خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم جعلی اسرائیل نشان داده و جنایت صهیونیست ها را در پی انجام این اقدامات وحشیانه محکوم نمودند.

مرد و زن، پیر و جوان در کوار گرد هم آمدند تا گوشه ای از انزجار خود را از رژیم کودک کش به منصه ظهور نهاده و با مردم بی پناه و مظلوم غزه همدردی نمایند.

کودکان نیز با در دست داشتن پرچم فلسطین همدلی خود را با کودکان محور مقاومت نشان داده و با پدر و مادران کودکان شهید غزه ابراز همدردی نمودند.

در این مراسم هم چنین نوجوانان، به خواندن سرود پرداختند و حضار با در دست داشتن دست نوشته هایی حمایت خود را از مردم غزه و انزجار خویش را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام نمودند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21979

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.