31

مسئولین استانی و شهرستانی تاکنون چه مقدار از تعهدات و قول های خودشان را نسبت به اکبراباد عملی کرده‌اند؟

  • کد خبر : 12739
  • 20 آبان 1401 - 17:02
مسئولین استانی و شهرستانی تاکنون چه مقدار از تعهدات و قول های خودشان را نسبت به اکبراباد عملی کرده‌اند؟
امام جمعه شهر اکبرآباد گفت: قبلا مسولین محترم برای هر مطالبه‌ای در شهرستان جواب می دادند اگر این خط لوله آب بدون معارض عبور کند همه چیز حل می شود! برای کل شهرستان نیز این مساله بهانه ای شده بود اما الان دیگر بهانه ای نیست چراکه مردم حسن نیت خود را نشان دادند و مسئولین بگویند چقدر از وعده‌ها را عملی کرده‌اند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، حجت الاسلام میرشکاری در خطبه دوم نمازجمعه این هفته شهر اکبرآباد با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تمام دسیسه ها و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد و خواب های آشفته آنها را بر هم زد، گفت: حقا برای خلق این حماسه میلیونی و بخاطر این موج آفرینی بصیرت و صبر از این ملت قهرمان در دل این جنگ شناختی دشمن و روزگار پر آشوب و إغتشاش، باید سر به سجده سپاس إلهی گذاشت.

وی افزود: در تحلیل این حضور تاریخی ملت باید همان بیان رهبر معظم انقلاب را گفت که بنده میدانم که خدای متعال إراده فرموده است که این ملّت را به متعالی ترین درجات برساند و بدانید که إنشاء الله ملّت ایران به برکت إسلام، به برکت نظام اسلامی، بدون تردید به عالیترین درجاتِ یک ملّت در حدّ و أندازه ملّت ایران خواهد رسید و بدانید که توطئه، خرابکاری، حمله و ضربه دشمن هیچ أثری نخواهد داشت و به معنای واقعیِ کلمه، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه شهر اکبرآباد در ادامه گفت: طبق این دعای منسوب به معصوم ( علیه السّلام ) که «اَلحَمدُ لِلّهِ الَّذی جَعَلَ اَعدائَنا مِنَ الحُمَقاء» أعداء ملّت ایران أمثالِ «بایدن» رئیس جمهور حواس پَرت آمریکا و داعشیان وطنی را خدا از نادانان قرار داده است! أبله ها دشمنان ملّت ایران هستند.

حجت الاسلام میرشکاری با بیان اینکه در ۱۳ آبان امسال ملت ایران علیرغم همه مشکلات در راهپیمایی حضور گسترده یافتند تا دیگر شاهد جرثومه های أراذل و اوباش در کف خیابان نباشیم، اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان با بصیرت و مردم وفادار به نظام، إنقلاب و ولایت بار دیگر برگ زرینی را در کارنامه درخشان خود ثبت و ضبط کردند و بار دیگر به ندای رهبر معظم إنقلاب لبیک گفتند.

وی عنوان کرد: بنده به نوبه خودم از این تریبون منتسب به ولایت و رهبری از آحاد ملت ایران تشکر می کنم. اما تشکر حقیقی از مردم را مسئولان بویژه دولتمردان محترم باید در ایجاد گشایش و ثبات اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح، حمایت از اقشار محروم، رفع فقر و فساد و تبعیض أنجام دهند.

خطیب جمعه اکبراباد افزود: مسئولان کشور بدانند که هر چه در این راه مجاهدت نمایند باز هم بدهکار این مردم نجیب و بصیر و صبور هستند که بحق از مشکلات معیشتی و اقتصادی در دهه أخیر گله مند هستند. إنشاءالله دولت با تمرکز بیشتر و دقیقتر بر إصلاحات إقتصادی بویژه در کاهش و تثبیت نرخ أرز رضایتمندی مردم بزرگوارمان را کسب نماید.

میرشکاری ضمن تاکید بر اینکه در شهرستان کوار هم مسئولین محترم فعال تر از گذشته در مسیر خدمت رسانی کوشا باشند، گفت: به دلیل اغتشاشات درست است که فضای کشور یک فضای خاص شده است اما این دلیل نمیشود که مسئولین ما نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشند لذا باید مسائل و مشکلات را جدی تر بگیرند.

وی ادامه داد: اوایل مهرماه یعنی بیش از یکماه پیش مردم شریف شهر اکبرآباد در حرکتی انقلابی و ولایی و بصیرتی آمدند و با حضور و حمایت خود از پروژه عبور خط لوله آب برای کارخانه ذوب آهن پاسارگاد حسن همجواری و حسن نیت خود را به اثبات رساندند.

امام جمعه شهر اکبرآباد از مسئولین درخواست کرد: لطفا مسولین استانی و شهرستانی به مردم اعلام کنند که تاکنون چه مقدار از تعهدات و قول های خودشان را عملی کرده‌اند؟

حجت الاسلام میرشکاری در پایان بیان کرد: قبلا مسولین محترم برای هر مطالبه ای در شهرستان جواب می دادند اگر این خط لوله آب بدون معارض عبور کند همه چیز حل می شود! برای کل شهرستان نیز این مساله بهانه ای شده بود اما الان دیگر بهانه ای نیست چراکه مردم حسن نیت خود را نشان دادند و مسئولین بگویند چقدر از وعده‌ها را عمل کرده‌اند. ان شاالله در این مورد در آینده مطالب بیشتری تقدیم می نمایم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=12739

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.