55

تعطیلی دانشگاه پیام نور کوار، قول های بر زمین مانده؛ پیگیری های بی نتیجه

  • کد خبر : 2327
  • 21 مهر 1400 - 13:42
تعطیلی دانشگاه پیام نور کوار، قول های بر زمین مانده؛ پیگیری های بی نتیجه
دانشگاه مبدا تحولات اساسی در کشور است اما انگار همچنان در شهر ما و نزد مسئولین این شهر مظلوم مانده است و کمتر به ظرفیت های آن توجه می شود.

به گزارش بهار کوار، گزارش‌هایی از مردم و دانشجوها مبنی بر اینکه دانشگاه پیام نور کوار این ترم دانشجو نمی‌پذیرد دریافت شد.

با پیگیری‌هایی که از مسئولین این دانشگاه داشتیم متوجه شدیم که دانشگاه پیام نور کوار به دلیل نداشتن یک ساختمان از طرف استان لغو شده است و مجوز پذیرش دانشجو جدید را ندارد.

اون از دانشگاه علمی کاربردی که دیگه نیست و اینم جدیداً دانشگاه پیام نوری که نصفه و نیمه داشتیم اما امسال دیگه اونم نداریم. بااینکه از زمان تأسیس، این دانشگاه با مشکلات عدیده‌ای همراه بود، اما وجود داشت و بود.

این مشکل از اول تأسیس این دانشگاه وجود داشت و طی این سال‌ها قول‌های فراوانی داده شد و پیگیری‌های زیادی هم انجام گرفت ولی متأسفانه هیچ‌کدام به نتیجه نرسید.

و به اینجا رسیدیم که دانشگاه پیام نور کوار، شهری که دارای این همه ظرفیت است به دلیل عدم توانایی در تأمین مکان لغو مجوز می‌شود و این مسئله اصلاً در شأن شهرستان کوار و مسئولانش نمی‌باشد که نتوانند یک مکان برای این دانشگاه در نظر بگیرند.

این مسئله باعث شده است که علاوه بر دانشجویان، خانواده‌ها نیز دچار نگرانی شوند چراکه به خاطر نبود دانشگاه در کوار دانشجویان مجبورند به شهرهای دیگر بروند و ممکن است مشکلاتی را برای دانشجویان و خانواده‌ها به وجود آورد.

بارها دیده‌ایم خیرین کوار در بسیاری از امور همچون ساخت مدرسه و مسجد کمک می‌کنند اما آیا برای آینده فرزندان خود و وجود دانشگاه در کوار اقدامی کرده‌اند؟

لذا از شما مسئولین دغدغه مند خواهشمند است که رسیدگی به مشکلات این دانشگاه را در اولویت کار خود قرار دهند و نگذارند چراغ‌های این سنگر علمی شهرمان خاموش شود تا همچنان دانشجویان این سرمایه‌های ملی بتوانند مایه پیشرفت شهرمان باشند و سرگردان شهرهای دیگر نشوند.

پیگیری مشکلات دانشگاه پیام نور کوار در دیدار فرماندار شهرستان با رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در سال 97 و بی نتیجه ماندن پیگیری و قول های داده شده

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=2327

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.