24

مصلی 14 معصوم کوار؛ وعده گاه جشن بزرگ روز غدیر/ اطعام علوی و تجلیل سادات از ویژه برنامه های مراسم بود

  • کد خبر : 19819
  • 18 تیر 1402 - 11:41
مصلی 14 معصوم کوار؛ وعده گاه جشن بزرگ روز غدیر/ اطعام علوی و تجلیل سادات از ویژه برنامه های مراسم بود
به همت ستاد نماز جمعه و با مشارکت خیرین جشن روز غدیر در مصلای چهارده معصوم(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، از هفته گذشته دفتر امام جمعه شهرستان کوار به عنوان قرارگاه ستاد غدیر مرکز برنامه ریزی در راستای برگزاری جشن عید بزرگ غدیر، تکریم سادات شهرستان و اطعام علوی بود.

در جلسه ستاد غدیر شهرستان کوار به همت ستاد نماز جمعه و با مشارکت خیرین هزینه هایی جهت اطعام علوی جمع آوری و تمهیدات لازم برای پخت غذای این روز بزرگ، اندیشیده شد.

۳۰ نفر از عاشقان مولا علی(ع) مسئولیت طبخ غذای روز غدیر را برعهده گرفته تا ۲ هزار نفر از مردم میهمان سفره بابرکت اول امام شیعیان شوند.

هم چنین روز عید غدیر جمعه از ساعت ۱۰ صبح مصلی ۱۴ معصوم(ع) شهرستان کوار میزبان جشن روز غدیر بود و برنامه با حضور هنرمندانی از شبکه فارس هم چون آقای زارعی غنای خاصی گرفت.

گفتنی است محسن بهمنی خواننده کشوری به اجرای برنامه پرداخته و بهترین استندآپ کمدی استان فارس نیر بر روی صحنه رفته و اجرای زیبایی را به نمایش گذاشت.

تکریم سادات شهرستان، برنامه ای بود که به اهتمام امام جمعه کوار صورت گرفت و از سادات توسط مسئولان با اهدای شاخه گل تجلیل گردید و یکی از سادات نیز برنامه شعرخوانی اجرا نمود.

شایان ذکر است مولودی خوانی، قرعه کشی و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این مراسم بود و پس از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران ناهار را میهمان سفره پربرکت علوی بودند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19819

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.