22

دیدار اعضای انجمن صنفی رانندگان شهرستان کوار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس

  • کد خبر : 12115
  • 02 آبان 1401 - 10:58
دیدار اعضای انجمن صنفی رانندگان شهرستان کوار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس
اعضای انجمن صنفی رانندگان شهرستان کوار بهمراه تعدادی از کامیونداران و پیشکسوتان در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس مشکلات و مطالبات خود را مطرح کردند.

به گزارش بهار کوار، سجاد قربانی زاده عضو هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان شهرستان کوار در خصوص این دیدار صمیمی و تاثیرگذار که در شیراز برگزار شد، بیان کرد: ضمن تقدیم تبریک تمامیه رانندگان فهیم شهرستان کوار به مناسبت انتصاب جناب آقای دکتر راستیار به سمت مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل استان فارس، دراین جلسه مشکلات رانندگان اعم از دوربرگردان بین شهر طسوج و روستای ولیعصر، برطرف کردن مشکل طب کار و صدور کارت سلامت در شهرستان کوار، کم شارژشدن کارت سوخت ناوگانها مطرح شد.

وی افزود: ایجاد راه حل مناسب برای نگرفتن بارنامه های صوری توسط برخی از ناوگانها، برطرف کردن و تعمیر کردن خرابی آسفالت محور هورباف تا اول کمربندی اکبرآباد و برخی موارد دیگر از جمله مشکلات رانندگان شهرستان کوار می باشد که در دیدار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.

قربانی زاده گفت: همچنین در این دیدار پیشکسوتان و رانندگان عزیز همچون جناب آقایان حاج اکبر شمس، فرحبخش کریمی، سیروس نظری، محدنبی نهایی، رشیدی، منصور عباسزاده از شهرستان کوار در این جلسه حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=12115

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.