25

روند پرداخت آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن و وضعیت تامین زمین آن در کوار

  • کد خبر : 14423
  • 15 دی 1401 - 14:17
روند پرداخت آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن و وضعیت تامین زمین آن در کوار
نماینده راه و شهرسازی کوار گفت: برای پرداخت برنامه منظمی وجود ندارد و متقاضیان در ابتدا باید علی الحساب مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، نماینده راه و شهرسازی شهرستان کوار در خصوص دوره های زمانی پرداخت هزینه طرح نهضت ملی مسکن در گفتگو با خبرنگار بهارکوار گفت: برای پرداخت برنامه منظمی وجود ندارد و متقاضیان در ابتدا باید علی الحساب مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کنند که اخیرا پیامکی برای آنها ارسال شده است. سپس راه و شهرسازی با پیمانکار و بنیاد مسکن کار را شروع میکنند و بعد براساس پیشرفت فیزیکی کار، در آینده دوباره پیامک برای متقاضی ارسال میشود.

وی افزود: درواقع هر اقدامی در رویداد مسکن ملی بخواهد رخ بدهد پیامک برای شخص متقاضی ارسال میشود و طبق چنین برنامه ای نیست که به طور مثال متقاضی n تومان پرداخت کند و طی n مرحله در بازه زمانی مشخص و با n مبلغ و … واریزها انجام شود. به این شکل طبق این نظم روالی نیست و نسبت به پیشرفت فیزیکی کار و برآوردی از پیشرفت مبلغ مورد نیاز برای متقاضی پیامک میشود.

مرتضی اسدی در پاسخ به پرسش خبرنگار بهارکوار در رابطه با وضعیت زمین های طرح نهضت ملی مسکن در کوار گفت: زمین ۱۸ هکتاری در ابتدای میدان معلم در حال طی کردن مرحله نهاییست و در مرحله تفکیک، طراحی و … می باشد.

وی بیان کرد: زمینی به مساحت ۵۶ هکتار در منطقه پشت بیمارستان در حد پیشنهادات و استعلامات اولیه و مراحل ارائه فایل به شهرسازی و بنیاد مسکن جهت طراحی و اخذ استعلامات از ارگان های مختلف من جمله جهاد کشاورزی، اداره آب، میراث فرهنگی و … است.

نماینده راه و شهرسازی کوار ادامه داد: زمین بعدی ابتدای ورودی شهر کوار روبروی شرکت اکتشاف می باشد که ۵۰ هکتار از این زمین سندش به نام خودِ راه و شهرسازی است.

اسدی یاداور شد: در رابطه با ۴۰ هکتار دیگر از این زمین(روبروی اکتشاف) نیز با مالکین شاه شهیدان و روستای ولیعصر در شرف توافق هستیم که این ۴۰ هکتار اخذ شود و با ۵۰ هکتار خود راه و شهرسازی تفکیک و تقسیم شود تا به طرح نهضت ملی مسکن الحالق شود.

وی اظهار کرد: زمینی که اکنون مرحله نهایی و تمام شده را طی کرده و آماده تحویل برای شروع کار است، همان زمین ۱۸ هکتاری میدان معلم می باشد که دیروز نیز در این رابطه جلسه ای در فرمانداری با مشاور طرح و معاونت شهرسازی استان و شهرداری جهت بررسی نقشه و طرح و برداشت و … برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=14423

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.