29

اولین نشست صمیمی فرماندار شهرستان کوار با اصحاب رسانه

  • کد خبر : 8563
  • 01 خرداد 1401 - 22:34
اولین نشست صمیمی فرماندار شهرستان کوار با اصحاب رسانه
اولین نشست صمیمی سعید خانی فرماندار شهرستان کوار با اصحاب رسانه، فعالین فضای مجازی و روابط عمومی های کوار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، اولین نشست صمیمی سعید خانی فرماندار شهرستان کوار با حضور معاونین فرماندار بهنام ناهید و دهقان خلیلی، بخشداران مرکزی و طسوج و شهردار کوار با اصحاب رسانه، خبرنگاران، فعالین فضای مجازی و روابط عمومی های ادارات کوار امروز عصر مورخ یکشنبه یکم خردادماه در فرمانداری برگزار گردید.

در این نشست اصحاب رسانه خواسته ها و انتظارات خود را بیان کردند و سعید خانی و بهنام ناهید نیز به سوالات و دغدغه آنان پاسخ دادند.

در ادامه سعید خانی به اهمیت رسانه و کاهش مشکلات مردم اشاره و حلقه ارتباطی مسئولین با مردم را اصحاب رسانه دانست و تاکید کرد: انتقاد و مطالبه باید سازنده باشد و لازم است همگی برای ارتقای شهرستان تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان کوار در پاسخ به سوال خبرنگار بهار کوار که مهم ترین هدف وی در دوران مسئولیتش چیست، گفت: هر فرمانداری که منصوب می شود میخواهد فضای عمرانی بسازد که دیده شود، اما مهم ترین برنامه بنده کاهش آسیب های اجتماعی می باشد، چرا که نیاز مبرم جامعه است.

لازم به ذکر است در این جلسه بعضی از مطالبات خبرنگاران از جمله فراهم کردن دفتر خبر همراه با تجهیزات توسط شهرداری کوار نیز قول داده شد و مقرر گردید این جلسات ماهانه برای تعامل بیشتر با اصحاب رسانه برگزار شود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=8563

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.