52

حضور اعضای شورای اداری کوار در نماز جمعه اکبرآباد / بیان خدمات انجام شده و گلایه های مردم اکبرآباد توسط امام جمعه

  • کد خبر : 1672
  • 12 شهریور 1400 - 16:43
حضور اعضای شورای اداری کوار در نماز جمعه اکبرآباد / بیان خدمات انجام شده و گلایه های مردم اکبرآباد توسط امام جمعه
شورای اداری شهرستان کوار با برنامه ریزی فرمانداری کوار در نماز جمعه شهر اکبرآباد حضور یافتند و با مردم در خصوص مشکلاتشان صحبت کردند.

به گزارش بهار کوار، حجت الاسلام میرشکاری در نماز جمعه امروز شهر اکبرآباد درمورد خدمات نظام در کوار و روستاهای اطراف بیان کرد: نظام اسلامی با کمک مسئولین و مردم در حوزه‌های گوناگون خدمات گسترده‌ای را در شهرستان کوار انجام داده است.

وی افزود: در حوزه آب‌رسانی و تامین آب آشامیدنی با حفر چاه‌های متعدد در کوار و روستاهای اطراف مشکل آب بسیاری از روستاها حل‌ شده و بودجه‌های میلیاردی برای این امر اختصاص داده شده‌است.

امام جمعه اکبرآباد ادامه داد: گرچه در شهر اکبرآباد با قطعی و جیره بندی مواجه‌ایم و اخیرا هم مردم از مبلغ برخی قبوض آب گلایه مندند؛ اما وجود مشکلات باعث نمی‌شود ما خدمات انجام‌شده را نادیده بگیریم.

قاسم میرشکاری گفت: در حوزه برق نیز در چندین هزار نقطه روشنایی به‌وجودآمده است و ضمن تشکر از مدیر محترم برق و همکارانشون که فردا شب در مسجد امام حسین(ع) اکبراباد جلسه اختصاصی دارند.

وی در خصوص مشکلات روشنایی گفت: همچنین در روشنایی جاده‌ها دچار مشکل هستیم، از هورباف تا اکبرآباد و از کوار تا اکبرآباد و روستاهای اطراف با مشکل تاریکی جاده‌های شهرستان مواجه هستیم.

میرشکاری با بیان مشکلات در حوزه راه و ایمنی بیان کرد: حمل و نقل ورودی و خروجی اکبرآباد هنوز حل نشده و هر از چندگاهی تصادفاتی رخ می دهد که امیدواریم در دولت جدید حل شود.

وی افزود: در حوزه گاز و همچنین در حوزه عمرانی و مدرسه‌سازی کارهای بزرگی انجام‌شده است و آموزش‌وپرورش با کمک خیرین و مسئولین چندین مدرسه را نوسازی کرده‌است.

خطیب جمعه اکبرآباد اظهار کرد: در حوزه ورزش کارهای خوبی انجام‌شده است و تیم‌های فوتبال از اقصی نقاط استان برای مسابقات ورزشی به اکبرآباد می‌آیند و در کوار اردو می‌زنند و این‌جا را یک نقطه امن می‌دانند.

حجت الاسلام قاسم میرشکاری با اشاره بر انتخابات اخیر گفت: انتخابات امن مجلس و شوراهای اسلامی و ریاست‌جمهوری با نجابت مردم و رشد فرهنگی مردم و تلاش مسئولین بسیج نیروی انتظامی شورای تأمین فرمانداری دادگستری و شورای نگهبان شاهد انتخابات سالم و امنی بودیم.

وی گفت: توسعه فولاد توسعه سردخانه‌ها و گلخانه‌ها در شهرستان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و کمک مسئولین در شهرستان تحقق یافته‌است.

امام جمعه اکبرآباد با بیان اینکه در جامعه مشکلات فراوانی هم وجود دارد، گفت: مشکلات مسکن، مشکلات معیشتی، تورم، کمبود کالاهای اساسی، گرانی سوخت و گرانی کالاهای اساسی از مشکلاتی است که مردم فشار آن را احساس می‌کنند هر چند اداره صمت شهرستان و اصناف شهرستان پیگیری هایی دارند که قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: دولت جدید باید جهادی مردمی و انقلابی وارد میدان شود. برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت و بلندمدت داشته باشد و در برنامه کوتاه‌مدت خود مشکل مرگ‌ومیر کرونا گرانی کالاهای اساسی و مشکلات شبیه‌ به این را حل کند.

حجت الاسلام میرشکاری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اجلاس بغداد قرار بود ابتدا اجلاس همسایگان باشد گفت: دخالت زیاده‌خواهانه ماکرون، موجب شد سوریه در هیچ سطحى در این اجلاس شرکت نکند.

وی افزود: عقب‌نشینى الکاظمى از دعوت سوریه باعث شد تا نام این اجلاس از اجلاس همسایگان به اجلاس همکارى‌ها تغییر یابد. الکاظمى دوست داشت این اجلاس، اجلاس سران باشد اما نشد. همچنین روساى جمهور ایران، ترکیه، سوریه، پادشاه عربستان و امیر امارات متحده در این اجلاس شرکت نداشتند.

میرشکاری ابراز کرد: نحوه حضور وزیر خارجه ایران، که نماد آن ایستادن آقاى امیر عبداللهیان در صف روساى کشورها بود، به سرعت تبدیل به خبر اول اجلاس شد و حرف و حدیث‌هاى فراوانى در اطراف آن ایجاد کرد و تا حدود زیادى متن اجلاس را تحت تأثیر خود قرار داد.

امام جمعه اکبراباد گفت: محتواى سخنان امیر عبداللهیان و محکومیت آمریکا و اعلام مواضع عزتمندانه و حکیمانه ایران که به زبان عربى ایراد شد نیز بازتاب زیادى در افکار عمومى منطقه و جهان داشت.

وی با اشاره به اینکه وزیر خارجه از همان بغداد به دمشق رفت و با بشار اسد دیدار کرد، بیان کرد: این یعنى ایران برخلاف آمریکا، هیچگاه هم‌پیمانان خود را تنها نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام میرشکاری ادامه داد: در همین سفر به سوریه نشست وزیر امور خارجه با رهبران گروه‌هاى جهادى فسطینى، آن هم بعد از لفاظى‌هاى مضحک رژیم صهیونستی بر علیه ایران پیام‌هاى روشنى داشت.

خطیب جمعه اکبراباد در خاتمه گفت: این اولین آزمون موفقیت‌آمیز دولت سیزدهم در عرصه بین‌المللى بود. حضورى که بیش از هر چیز اقتدار منطقه‌اى ایران را به رخ جهانیان کشانید و برنامه‌هاى آن‌را تحت تأثیر قرار داد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1672

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.