55
امام جمعه اکبراباد:

مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد/ مذاکره ایران با اروپا فقط برای رفع تحریم‌هاست

  • کد خبر : 1763
  • 19 شهریور 1400 - 16:02
مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد/ مذاکره ایران با اروپا فقط  برای رفع تحریم‌هاست
امام جمعه اکبراباد در نمازجمعه این هفته در خصوص مذاکرات ایران با کشورهای دیگر تذکر داد: مذاکره فقط برای رفع تحریم‌ها باید صورت بپذیرد

به گزارش بهار کوار، حجت‌الاسلام قاسم میرشکاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اکبرآباد درباره مذاکرات هسته‌ای تأکید کرد: مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد. مذاکره ایران با اروپا فقط و فقط برای رفع تحریم‌هاست. درواقع دشمن با این کار می‌خواهد با یک تیر چند نشان بزند.

وی افزود: یکی از اهداف دشمن این است که با فرسایشی کردن مذاکرات، کشور را معطل مذاکرات نگاه دارد و توان مسئولان دیپلماسی و سیاسی را در همین مسیر بی‌انتها به هدر داده و از وظایف دیگر بازشان دارد.

میرشکاری گفت: معطل شدن برای مذاکراتِ بی‌فایده به کدورت و ناراحتی شرکای راهبردی ایران مانند روسیه، چین و دیگر کشورهای منطقه و جهان می‌انجامد و فرصت ارتباطی و تبادلاتی ایران را می‌سوزاند.

 امام‌جمعه شهر اکبرآباد ابراز کرد: نوسانات سیاسی و اجتماعی این مذاکرات که نتیجه واقعی‌اش- رفع تحریم‌ها- را در پی نداشته باشد، به خستگی روحی و عصبی مردم می‌انجامد و ثبات اقتصادی و روانی جامعه را برهم می‌زند.

حجت‌الاسلام میرشکاری بابیان این سؤال که رویکرد ایران در این موقعیت چه باید باشد، گفت: قرار دولت سیزدهم بر تعامل با همه جهان و تداوم مذاکره با طرف‌هایی که داخل برجام اند، است. آمریکا اگر می‌خواهد؛ باید به‌ برجام بازگردد و به خواست ایران تمکین کند وگرنه مذاکره معنایی ندارد.

وی در خاتمه تأکید کرد: مذاکرات به سبک قبلی اساساً پذیرفته‌شده نیست. باید الگوی جدیدی طراحی و اجرا گردد. و ایران به مذاکرات بازمی‌گردد اما با تعیین دستور جدید و با محوریت طرح راهبردی مجلس با نظارت شورای عالی امنیت ملی.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1763

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.