14

نور دانشگاه پیام نور کوار به روی مهمانانش روشن شد !

  • کد خبر : 22788
  • 01 آذر 1402 - 19:22
نور دانشگاه پیام نور کوار به روی مهمانانش روشن شد !
با پیگیری و رفع موانع امکان مهمانی دانشجویان کواری به دانشگاه پیام نور مرکز کوار مجاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار با توجه به مشکلات دانشگاه پیام نور مرکز کوار این پایگاه خبری بارها برای حل مشکل دانشجویان کواری پیام نور از مسوولین مختلف پیگیری و مطالبه های جدی داشته است.

دانشجویان ذکر شده نیز مکررا با ارسال پیام و درخواست های حضوری از بهارکوار خواستار پیگیری وضعیت ساختمان دانشگاه و پیگیری وعده گذشته مسوولین برای بقاء دانشگاه تا آخرین دانشجوی حال حاضر شدند که گزارشات آن در سایت قابل مشاهده است.

اما در آخرین پیام های دانشجویان مطلع شدیم ساختمان اداری کنونی دانشگاه پیام نور که یک ملک شخصی‌است با شکایت مالک محکوم به تخلیه شده و همچنین این دانشگاه با جریمه ای نقدی روبرو شده است
و در ادامه این ماجرا، دانشگاه به دلیل نداشتن ساختمان برای برگزاری امتحانات به مشکل خورده است.

با توجه به مشکلات فوق، دانشجویان کواری که در شهرستان های مجاور همچون فیروزاباد و شیراز درحال تحصیل هستند، امکان درخواست مهمان برای شرکت در امتحانات مرکز کوار را ندارند و این نکته حائز اهمیت بود که امروز ۱ آذرماه آخرین مهلت ثبت درخواست مهمانی این دانشجویان بوده است!

باتوجه به این شرایط و درخواست رییس دانشگاه و دانشجویان پیام نور از فرمانداری کوار، این ارگان قول همکاری در فراهم نمودن محل آزمون و اجاره ساختمان اداری را میدهد.

اما باتوجه به آخرین مهلت درخواست مهمان، دانشجویان کواری همچنان در سایت گلستان با پیام ظرفیت تکمیل است مواجه میشدند و برای آنها نگرانی بوجود آمده بود.

لذا جهت پیگیری این موضوع خبرنگار بهارکوار از رییس دانشگاه پیام نور موضوع را جویا شد که گفت: هنوز تعهدی برای فراهم نمودن مکان آزمون به استان داده نشده است لذا سایت جهت درخواست مهمان باز نشده است.

در ادامه فرماندار کوار در جواب تماس خبرنگار بهارکوار گفت: مکان آزمون فراهم خواهد شد و دانشجویان نگرانی نداشته باشند.

در ادامه این موضوع امروز ۱ آذرماه در جلس‌ای با خانی فرماندار کوار، ناهید معاون فرماندار و میرزایی رییس دانشگاه پیام نور مصوب شد که آزمون ها با همکاری ستاد نمازجمعه در مکان مصلای چهارده معصوم(ع) برگزار شود و همچنین تا پایان سال هزینه اجاره ساختمان اداری توسط فرمانداری پرداخت شود.

چندساعت پس از اتمام جلسه با پیگیری از دانشجویان مطلع شدیم که این نگرانی رفع شده است و سایت درخواست مهمان برای دانشجویان کواری باز شده است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=22788

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.