29

هاپکیدوکاران کواری بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشوری / رزمی کاران کواری به نمایندگی از فارس، کمربند طلایی را از آن خود کردند

  • کد خبر : 19610
  • 12 تیر 1402 - 0:14
هاپکیدوکاران کواری بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشوری / رزمی کاران کواری به نمایندگی از فارس، کمربند طلایی را از آن خود کردند
جنگجویان مبارز کواری به سرپرستی مرتضی سالخورده در روز عید قربان و در یک رقابت نفس گیر و فوق سنگین مدعیان قهرمانی هاپکیدوی کشور را به زانو در آورده و شادی این عید فرخنده را با ارمغان آوردن ۵ کمربند طلا برای مردم فارس افزون کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار طی اطلاعات دریافتی از روابط عمومی سبک هاپکیدو ITH استان فارس، برای اولین بار در تاریخ ورزش رزمی شهرستان کوار، استاد ارشد مرتضی سالخورده و شاگردانش با دریافت ۵عدد کمربند طلایی رکوردزنی کرده و بهترین رزمی کاران هاپکیدوی کشور را مغلوب خود نمودند.

این‌ رزمی کاران پنج شنبه ۸ تیرماه در یک رقابت فوق سنگین با سبک هاپکیدو ITH در مسابقات قهرمان قهرمانان ۵جایزه بزرگ کمربند طلایی را از آن خود کرده و به تیم منتخب هاپکیدو ITH کشور راه یافتند.

شایان ذکر است این دوره از مسابقات به مناسبت عید سعید قربان و در یک جدال نفس گیر و جذاب برگزار گردید و جنگجویان مبارز کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یک دیگر به رقابت پرداختند.

ضمنا رزمی کاران قدرتمند شهرستان کوار به عنوان نمایندگان استان فارس با مربیگری مرتضی سالخورده در یک سالن مجزا با رینگ استاندارد و تشک حرفه ای به میزبانی استان البرز و با حضور و نظارت مستقیم ریاست سبک هاپکیدو ITH کشور استاد اسماعیل عبدی در رقابت ها حاضر شدند.

گفتنی است این دوره از مسابقات به داوری استاد سالخورده رئیس کمیته داوران کشور برگزار گردید و کمیته مسابقات برای برگزاری آن تلاش شبانه روزی نموده تا مسابقاتی جذاب و تماشایی توسط هاپکیدوکاران به نمایش گذاشته شود.

هم چنین این سری از مسابقات با دریافت جایزه کمربند طلایی توسط هاپکیدوکاران کواری به نمایندگی فارس پایان یافت و برترین های رقابت ها شامل آقایان حسین درکی، علی اصغر پایدار، محمد حلیم مظفری، محمد مولایی و مهدی محتشمی به تیم منتخب هاپکیدو ITH کشور راه یافتند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19610

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.