18

هر هفته یک‌ پایگاه، یک مسجد؛ طرحی ابتکاری که در نمازجمعه شهر اکبرآباد کلید خورد

  • کد خبر : 19221
  • 20 خرداد 1402 - 22:49
هر هفته یک‌ پایگاه، یک مسجد؛ طرحی ابتکاری که در نمازجمعه شهر اکبرآباد کلید خورد
در طرح هرهفته یک پایگاه، یک‌ مسجد نوجوانان و جوانان بسیجی و مسجدی شهر اکبرآباد اعم از برادر و خواهر به انجام اقدامات فرهنگی و ابتکاری در راستای خدمت به آیین عبادی سیاسی نماز جمعه می پردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، نوجوانان و جوانان بسیجی حوزه شهید دستغیب سپاه ناحیه کوار با همکاری ستاد نمازجمعه شهر اکبرآباد در طرح ابتکاری هر هفته یک پایگاه یک مسجد در جهت پویایی و هرچه باشکوه تر برگزار شدن نماز دشمن شکن جمعه دیروز حضور یافتند.

در این طرح، هر هفته با قرار قبلی یکی از پایگاه های بسیج خواهر و برادر با همکاری ارکان مساجد وستاد نماز جمعه میزبان نماز جمعه شهر اکبر آباد خواهند بود و اقدام به انجام برنامه های جذاب و متنوع ازقبیل پخش شیرینی و شربت،مجری گری، اذان و اقامه گویی، واکس زدن و پاک نمودن کفش نمازگزاران، نمایشگاه کتاب و سایر برنامه های فرهنگی و هنری خواهند نمود.

این طرح در 19خردادماه 1402 به میزبانی بسیجیان پایگاه مقاومت علی ابن ابیطالب(ع) مسجد حضرت ابوالفضل شهر اکبر آباد کلید خورد که نوجوانان و جوانان با خلوص نیت و صفای باطن با نظم و هنرنمایی خاصی به ارائه خدمت به نمازگزاران مراسم نماز آدینه پرداختند.

این جهادگران مخلص با پذیرایی از نمازگزاران، واکس زدن کفش آنان و مشارکت در فعالیت های مربوط به برگزاری نماز جمعه از جمله اذان گویی و مکبّری نقش خوبی در برگزاری آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهر اکبراباد ایفا نمودند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19221

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.