3

هشدار سطح قرمز بارش باران / مردم کوار توصیه‌ها را جدی بگیرند

  • کد خبر : 27002
  • 27 فروردین 1403 - 20:48
هشدار سطح قرمز بارش باران / مردم کوار توصیه‌ها را جدی بگیرند
خانی فرماندار کوار: مردم کوار توصیه های ستاد مدیریت بحران شهرستان را جدی بگیرند، همچنین هیچ قصوری از سوی ادارات و دستگاههای خدمات رسان در شرایط بارندگی قابل قبول نیست.

به گزارش بهارکوار به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوار، سعید خانی فرماندار کوار رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با توجه به هشدار سطح قرمز بارش باران و خسارت هاي احتمالي در خصوص وزش باد شديد موقتي با احتمال بارش باران بسيار زياد در نواحي جنوبي و مركزي استان از روز دوشنبه مورخ 27/ 01/ 1403 لغايت روز چهارشنبه مورخ 29/ 01/ 1403 ، اظهار داشت: همه ادارات آمادگی لازم برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی پیش رو داشته باشند تا بتوانیم در کم ترین زمان ممکن بحران احتمالی را مدیریت نماییم.

خانی گفت: شهروندان محترم نسبت به توصیه ستاد مدیریت بحران شهرستان توجه نمایند و دستگاههای اجرایی و اعضاء ستاد مدیریت بحران علاوه بر لغو مرخصی کلیه رؤسای ادارات شهرستان تا پایان هشدار، تجهیزات، ماشین آلات مرتبط با مدیریت بحران کوار در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

فرماندار کوار با بیان اینکه همه ادارات پای کار باشند، افزود: هیچ قصوری از سوی ادارات و دستگاههای خدمات رسان در شرایط بارندگی پیش رو قابل قبول نیست و باید بدون وقفه در آماده باش کامل باشند.

وی با تاکید بر برقراری کشیک شبانه روزی توسط ادارات، گفت: مسئولین ادارات تا اطلاع ثانوی حق خروج از شهرستان را ندارند و می‌بایست به صورت میدانی در سطح شهرستان باشند.

🔻توصیه های مهم ستاد بحران شهرستان کوار:

📍 شهرداران و دهیاران نسبت به بازگشایی کانال ها و آبروهای سطح شهرها و روستاها اقدام نمایند.

📍 شهروندان محترم از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری نمایند.

📍عدم تردد دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه ها

📍 شهروندان محترم شهرستان با توجه به احتمال رانش جاده كوار به همدم آباد و تخريب آن و سقوط احتمالي از تردد غیرضروری خودداری نمائید.

📍اهالي محترم روستاي جلال آباد نسبت به انتقال ادوات كشاورزي و دام هاي خود به مكان هاي امن و تخليه منازل مجاور در رودخانه قره آقاج، در راستاي كاهش خطرات احتمالي و جلوگيري از ايجاد تلفات و ضايعات انساني و بروز خسارت

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=27002

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.