11

هفته دانش آموز و افتتاح پروژه های متعدد در کوار/ گشایش طرح هایی با موضوعات آموزشی، ورزشی و راه و ترابری

  • کد خبر : 22518
  • 11 آبان 1402 - 10:45
هفته دانش آموز و افتتاح پروژه های متعدد در کوار/ گشایش طرح هایی با موضوعات آموزشی، ورزشی و راه و ترابری
روز گذشته و به مناسبت هفته دانش آموز با حضور مسئولان استانی، محلی و مردم چندین پروژه عمرانی در شهرستان کوار افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار به مناسبت هفته دانش آموز مدرسه سه کلاسه شهید حججی روستای موردراز که به عنوان یکی از مطالبات مردمی مطرح بود، افتتاح گردید که این طرح با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان فارس و مشارکت خیران، با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری رسید.

آموزشگاه دیگری که دیروز مورد افتتاح قرار گرفت، دبستان 9 کلاسه شهید امیری روستای نوروزان بود که با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور دانش آموزان، جمعی از مردم این روستا و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

هم چنین افتتاح پروژه چمن مصنوعی فوتبال روستای ارباب سفلی با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال طرح دیگری بود که با حضور مسئولان و مردم افتتاح گردید.

پروژه دیگری که با هدف افزایش ایمنی رانندگان و کاهش حوادث جاده ای افتتاح گردید، بخشی از روشنایی مسیر جاده کوار به فیروزآباد بود که به طول 1700 متر و با اعتبار 20 میلیارد ریال در سه راهی فرمشکان به پایان می رسد و قرار است تا گردنه موک که یکی از نقاط حادثه خیز جاده کوار به فیروزآباد و بالعکس می باشد،ادامه پیدا کند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=22518

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.