4

همه برنامه ریزی ها باید در راستای مشارکت مردم در اقتصاد صورت گیرد

  • کد خبر : 25676
  • 03 فروردین 1403 - 16:58
همه برنامه ریزی ها باید در راستای مشارکت مردم در اقتصاد صورت گیرد
فرماندار کوار علاج اقتصاد را تولید عنوان کرد و بر آموزش مردم در مسیر اقتصاد مقاومتی و تولید که منجر به عملیات اصلی تولید می شود تاکید نمود.

به گزارش پایگاه خبری بهارکوار سعید خانی مظفری در گفتگو با خبرنگار این رسانه، انقلاب اسلامی ایران را مرحله ای عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب در ۵ مرحله به صورت تدریجی در ۵ مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی تحقق می پیوندد که در نهایت منجر به تمدن اسلامی که امامین انقلاب مد نظر داشتند، می شود.

وی افزود: با دقت در گفتمان های رهبری در نام گذاری سال ها با سه مولفه علم، فرهنگ و اقتصاد پی می بریم که این سه مولفه در راستای تمدن اسلامی می باشد که ایشان بازه زمانی سال ۷۹ تا ۸۹ را با محور علم نام گذاری کرده اند که در این راستا از رتبه ۵۶ به رتبه ۱۶ جهانی رسیدیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوار با بیان اینکه پس از این برهه زمانی شعارها با مبنای اقتصاد نام گذاری شده است، تصریح کرد: امسال نیز شعار رهبر انقلاب در زمینه اقتصادی با نام جهش تولید با مشارکت مردم است که یکی از مولفه های تشکیل تمدن اسلامی مبحث مهم اقتصاد است.

وی با اشاره به بیانات رهبری در سال جاری علاج اقتصاد را تولید مطرح کرد و گفت: رهبری انتظار دارند مردم هم چون سال های دفاع مقدس در مباحث اقتصادی نیز نقش آفرینی کنند.

فرماندار شهرستان کوار با تاکید بر فراهم نمودن زمینه برای مشارکت مردم در اقتصاد، بیان کرد: این تسهیل گری را باید در راستای هدایت اقتصاد از دولتی به خرد و خانگی سیاست گذاری کنیم تا بتوانیم در سطوح کلان کشوری، استانی و شهرستانی سرمایه گذار جذب کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه در دفاع مقدس آموزش با کیفیت بسیار خوب اتفاق می افتاد، اظهار داشت: ما باید مردم را در مسیر اقتصاد مقاومتی و تولید آموزش دهیم تا عملیات اصلی که تولید است، محقق گردد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=25676

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام خسته نباشید
    خواهش میکنم از مسکن ملی بگین بپرسید ما میریم اداره راه شهرسازی ج درست نمیدن

    این خونه کی تحویل میدن اولش گفتن ۲۰۰ ازشما ۳۰۰ وام الان ن وامی مشخصه نه روحرفشون هستن مردم میگن باید ۱۰ قسط ۵۰ تومنی بدی خواهش راست دروغش بگین پیگیری کنید خوب ما اگر داشتیم سه ماهی ۵۰ ملیون خوب خودمون می‌ساختیم دیگه اینقدر استرس و …نداشتم ک نکنه گیرمون نیاد مجبور ب انصراف بشیم خواهش خواهش پیگیری کنید ک حقیقت بگین چن تا قسط باید پرداخت بشه کی میدن تحویل مگر قرار نشد قبل سال نو قرعه کشی بشه پس چرا اصلا خبری نیست…..

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.