23

وضعیت بیمارستان فاطمه الزهرا (س) کوار رضایت بخش نیست، خیرین شهرستان به ما کمک کنند/ اگر کوچک‌ترین قصوری از طرف بیمارستان رخ داده باشد، قطعاً برخورد قانونی می‌شود

  • کد خبر : 19141
  • 14 خرداد 1402 - 14:50
وضعیت بیمارستان فاطمه الزهرا (س) کوار رضایت بخش نیست، خیرین شهرستان به ما کمک کنند/ اگر کوچک‌ترین قصوری از طرف بیمارستان رخ داده باشد، قطعاً برخورد قانونی می‌شود
نماینده مردم کوار درخصوص فوت جوانی از شهرستان کوار گفت: اگر کوتاهی یا تخلفی از سوی مدیریت، متخصصین یا کارکنان بیمارستان کوار رخ داده است، به‌طور قانونی با آنان برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، فوت نابهنگام یکی از جوانان کواری پس از مراجعه به بیمارستان کوار بهانه‌ای شد تا به سراغ نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی برویم و راجع به بیمارستان ۳۲ تخت خوابی کوار گفت‌وگویی با وی داشته باشیم؛ بیمارستانی که حرف‌ و حدیث‌های فراوانی درمورد عملکرد آن بین مردم رایج می‌باشد و باید در این موارد بررسی و تحقیق صورت گیرد.

بهار کوار نیز به نوبه خود فوت سید مصطفی داوودی این جوان کاسب که بین مردم به پاکی و صداقت و خلق نیکو معروف بود را به خانواده ایشان تسلیت عرض می‌نماید.

نماینده مردم شهرستان‌های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بهارکوار در خصوص این موضوع تأکید کرد: به‌طور جد پیگیر این قضیه هستیم تا اگر کوچک‌ترین قصوری از طرف بیمارستان رخ داده باشد، قطعاً برخورد قانونی شود.

رحیمی مظفری ادامه داد: در گفت‌وگو با دکتر نجابت قائم‌مقام علوم پزشکی شیراز پیگیری‌هایی انجام و تأکید شد که این پرونده و موارد دیگر را با دقت بررسی و پیگیری نمایند. بنده نیز قطعاً مدافع و نماینده مردم در این زمینه هستم تا اگر کوتاهی یا تخلفی از سوی مدیریت، متخصصین یا کارکنان بیمارستان کوار رخ داده است، به‌طور قانونی با آنان برخورد شود.

وی بابیان اینکه وضعیت بیمارستان کوار باوجود افزودن امکانات و پزشک متخصص رضایت‌بخش و قابل‌قبول نیست، گفت: متأسفانه علوم پزشکی شیراز اعتقادی به تجهیز بیمارستان‌های اطراف شیراز و تمرکززدایی ندارد و این باعث می‌شود که این مشکلات بیشتر شود.

نماینده مردم کوار در پاسخ به سؤال خبرنگار بهارکوار در خصوص تجهیز نمودن بیمارستان کوار گفت: دستگاه سی تی اسکن را تهیه نموده‌ایم و در حال آماده‌سازی برای نصب می‌باشد، اما متأسفانه شرایط بیمارستان ۳۲ تخت خوابی جوابگوی امکانات نیست و باید بیمارستان جدید سریع‌تر احداث شود.

وی در پایان ضمن تقاضای کمک از خیرین درخصوص تجهیز نمودن بیمارستان، افزود: تمام تلاش ما تسریع در احداث بیمارستان جدید در کنار حداکثر تجهیز در بیمارستان قدیم است و از خیرین شهرستان تقاضا داریم در این‌ مسیر بیشتر ما را یاری فرمایند چرا که هیچ چیزی مهم تر از جان انسان‌ها نیست.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19141

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. سلام.خدمت نماینده کوار.متاسفانه بیمارستان فاطمه الزهراکوارفاقدسونوکرافی داخلی زنان.ماموگرافی میباشد.لطفارسیدگی کنید

  2. امکاناتش‌خوبه‌قرص‌استامنیفون‌وسرماخوردگی‌هم‌داره

  3. مشکل از تجهیزات نیست از مدیریت ناکارآمد و عدم سواد مناسب کارکنان بیمارستان است.

  4. تشخیص اشتباه، شلوغی و بی نظمی در روزها و شب های تعطیل، عدم استفاده از پزشک عمومی مجرب، ارجاع بیمار به قسمت تریاژ با وجود حال نامساعد و اهمیت ندادن به موقع و صحیح به احوال بیمار از مسائلی هست که باید به مشکلات بیمارستان کوار اضافه نمود.

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.