27

اهدای خون، شاخصی اجتماعی و نشانه غیرت و سخاوت مردم کوار است/ وقت‌کشی آمریکا نشانه استیصال او در مواجهه با ایران

  • کد خبر : 11208
  • 04 شهریور 1401 - 23:18
اهدای خون، شاخصی اجتماعی و نشانه غیرت و سخاوت مردم کوار است/ وقت‌کشی آمریکا نشانه استیصال او در مواجهه با ایران
امام جمعه کوار  گفت: پس از رد و بدل شدن طرح‌ها و برگه‌های توافق ایران و ۴+۱ و پیشنهادات نهایی ایران به اروپا و آمریکا اکنون آمریکا با تعلل و وقت‌کشی از پاسخ دادن به ایران طفره رفته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ مجید گشول در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان کوار ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند و همچنین یادآوری انفجار دفتر نخست‌وزیری توسط منافقین و شهادت مظلومانه رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم بیان کرد: در هفته دولت چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان افتتاح شد و در چندین نقطه شهرستان کوار، شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف بودیم.

وی ادامه داد: در کوار بعضی از معابر عمومی توسط شهرداری آسفالت شد، همچنین در حرم مطهر شهدای گمنام آسفالت این مکان مقدس در حال انجام است و بخشی از آن پایان‌یافته و از دیگر اقدامات کلنگ زنی مجموعه گردشگری در شاه بهرامی بود.

امام جمعه کوار ضمن اشاره به مسکن محرومان و مددجویان کمیته امداد و ایتام(۷۰ واحد مسکونی) که پیشرفت خوبی داشته و ۱۰۰ مسکن روستایی برای محرومان در حال پیگیری است اظهار داشت: در نوروزان و مظفری مرکز خدمات جامع سلامت به بهره‌برداری رسید و در آباده روشنایی جاده‌ای به بهره‌برداری رسید و در کوار کلنگ مرکز هواشناسی به زمین زده شد و در مرکز بخش طسوج( شهر طسوج) کلنگ کتابخانه عمومی به زمین زده شد.

حجت الاسلام گشول افزود: یادواره‌های شهدا از سوی کمیته خادمین شهدا در سطح شهرستان به‌صورت منظم برگزار می‌شود و دوره‌های آموزشی برای مبلغین برای علاقمندان و دوره‌های مطالعاتی از سوی جوانان عزیز هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مواکب شهرستان خود را برای حضور در مراسم اربعین آماده می‌کنند، گفت: رزمایش کمک مؤمنان با 650 بسته معیشتی از سوی سپاه پاسداران و ناحیه مقاومت شهرستان انجام شد که درخور تقدیر و تشکر است.

خطیب جمعه کوار ازتلاش ها و پیگیری های نماینده، فرماندار و مسئولین نسبت به عمران و آبادانی شهرستان قدردانی و سپاسگزاری کرد.

حجت الاسلام گشول در ادامه به اهدای خون مردم شهرستان در روز پنجشنبه اشاره کرد و گفت: روز گذشته ۱۱۳ نفر به مصلای چهارده معصوم شهرستان کوار مراجعه کردند و85  نفر موفق به اهدای خون شدند که مجموعا ۴۷ هزار و ۵۰۰ سی سی خون اهدا شد و این یک شاخص اجتماعی و نشانه غیرت و سخاوت مردم شهرستان کوار است.

مطالبات رهبری معظم از دولت سیزدهم

امام جمعه شهرستان کوار ضمن اشاره به سخنان رهبری، اظهار داشت: از نگاه ما یکی از مهمترین شاخص‌های سنجش عملکرد دولت‌ها میزان انطباق آن با انتظارات رهبر انقلاب اسلامی است. یک سال از آغاز دولت سیزدهم می‌گذرد؛ مروری بر مطالبات رهبری حکیم انقلاب باید در سنجش عملکرد دولت سیزدهم مورد توجه قرار گیرد از جمله ضرورت تکیه‌بر ارزش‌های اساسی انقلاب، تلاش برای تحقق دولتی مردمی، خلوص نیت و تلاش مجاهدانه، هر اقدام دولت باید با برنامه باشد، مقابله با جنگ روانی دشمن با کار تبلیغاتی درست و تمهیدات رسانه‌ای است.

وقت‌کشـــی آمریکا نشانه استیصال او در مواجهه با ایران

وی در ادامه خطبه‌ها گفت: پس از رد و بدل شدن طرح‌ها و برگه‌های توافق ایران و ۴+۱ و پیشنهادات نهایی ایران به اروپا و آمریکا اکنون آمریکا با تعلل و وقت‌کشی از پاسخ دادن به ایران طفره رفته است.

گشول بیان کرد: آمریکا با وقت‌کشی و تعلل می‌خواهد ایران را دچار سختی و فرسایش کند و با فضاسازی داخلی توسط مرعوبان و دلدادگان غرب، دولتمردان نظام اسلامی را به کوتاه‌آمدن در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار وادار کند؛ رییس جمهور اما بارها و اخیراً در اجلاس روز جهانی مسجد گفته است که هرگز از منافع و مصالح حقیقی ملت ایران کوتاه نخواهد آمد.

خطیب جمعه کوار افزود: ایران انقلابی راه شکوفایی اقتصادش را در تکیه برظرفیت‌های داخلی و خنثی‌سازی تحریم یافته است، این اروپا است که باید فکری برای ماه‌های سخت زندگی شهروندانش پیدا کند.

حزب‌الله مثل خورشید می‌درخشد!

حجت الاسلام گشول به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل حزب الله لبنان اظهار داشت: باشروع جنگ‌های نیابتی در غرب آسیا بر اثر حماقت ذاتی استکبار، مقاومت لبنان تجربه‌ای گران‌سنگ را در نبردهای عراق و سوریه در برابر فتنه جهانی تکفیری‌های مسلح آموخت و در کمک به انصارالله به اندوخته‌های بی‌نظیری رسید آن سان که امروز می‌توان، حزب الله را الگوی اکثر گروه‌ها و تشکل‌های مقاومت دانست.

امام جمعه کوار بیان کرد: چهار عنصر ایمان و توکل؛ عقلانیت و تدبیر؛ اطاعت تام از ولی فقیه و اعتماد به مردم و جوانان، عناصر مقوم و اساسی تشکیل و تثبیت و بالندگی این جنبش مردمی و اسلامی هستند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=11208

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.