32

پایان حیات مادی امام خمینی(ره) پایان راه او نبود

  • کد خبر : 19158
  • 14 خرداد 1402 - 23:55
پایان حیات مادی امام خمینی(ره) پایان راه او نبود
فرمانده سپاه ناحیه کوار گفت: پایان حیات مادی امام خمینی(ره) به مانند خیلی از رهبران دنیا، پایان راه او نبود بلکه نفس حق او تا ابد یاریگر امت و حکومت اسلام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی رحمت الله علیه سرهنگ پاسدار محمود عابدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوار پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسیح آنجا که به اذن الهی مرده ها را زنده می کرد آرزو داشت تا روزی حکومت ذیل پرچم حق ، روح ها را نیز از مردگی دنیا طلبی نجات بخشد و حضرت مسیح وقتی عروج کرد که یارانی نداشت تا راه او را ادامه دهند.

اما 21 قرن پس از او ، امام روح الله بار دیگر علم توحید را برافراشت اما تنها نماند! این بار روح الله (ره) چشمه ای جاری ساخت که دشمنان توحید و دنیا طلبان مستکبر 40 سال در تلاشند تا آن را بخشکانند.

اما اینبار خون یاران شهید و تلاش دوستان مجاهد حتی اجازه تصرف در یک وجب از خاک و ناموس و روح امت را نداد تا بار دیگر علم پیغمبران در قالب بزرگترین آرزویشان در ایران اسلامی برافراشته گردد.

حتی با خاموش شدن شمع خمینی ، دریای خامنه ای هر روز برای امت اسلامی برکت دارد و یاوران صدیق او ، سلیمانی وار خود را برای اسلام فدا می کنند. پایان حیات مادی خمینی به مانند خیلی از رهبران دنیا ، پایان راه او نبود بلکه نفس حق او تا ابد یاریگر امت و حکومت اسلام است.

بار دیگر سالروز وفات حضرت روح اله رحمت اله علیه رسید تا شاهد تجدید بیعت دوباره عشاقش باشیم با راه و مکتب آن امام عزیز سفر کرده.

اینجانب سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) را خدمت عموم مردم به خصوص مردم شهید پرور شهرستان کوار تسلیت عرض مینمایم.

سرهنگ پاسدار محمود عابدی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوار

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19158

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.