21

پرداخت دو حقوق دیگر به کارگران سد کوار در مهرماه/ بزودی عملیات خاکریزی بدنه سد شهید سلیمانی آغاز خواهد شد

  • کد خبر : 21733
  • 26 شهریور 1402 - 12:57
پرداخت دو حقوق دیگر به کارگران سد کوار در مهرماه/ بزودی عملیات خاکریزی بدنه سد شهید سلیمانی آغاز خواهد شد
مدیر پروژه احداث سد کوار گفت: یک حقوق طی هفته گذشته به کارگران سد واریز شده است و دو حقوق نیز در مهرماه به آنان پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، پرداخت حقوق کارگران زحمتکش سد کوار مسئله ای بوده که این رسانه جهت احقاق آن بارها به مطالبه گری از مسئولان پرداخته است که در ادامه این روند و‌ پیگیری پرداخت حقوق کارگران سد خبرنگار بهارکوار به گفتگو با مدیر احداث پروژه سد کوار پرداخت که وی در این باره اظهار داشت: در هفته گذشته حقوق خرداد پرسنل سد واریز شد و حقوق تیر و مردادماه نیز در مهرماه پرداخت خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اولویت داشتن پرداخت حقوق کارگران و شروع فصل مدارس، همه ارکان فعال در احداث سد و شخص نماینده در تلاش هستند تا دو حقوق آنان حتما در مهرماه پرداخت گردد.

سینایی بیان کرد: ممکن است پس از تخصیص اعتبار توسط دولت روند گردش پول در وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و مدیریت منابع کمی طول کشد اما به محض واریز بودجه، حقوق کارگران به سرعت به آنان پرداخت می‌شود.

مدیر پروژه سد گفت: در گذشته مدتی در پرداخت حقوق ۱۴ماه کارگران تاخیر داشتیم که در سال ۱۴٠۱ با تخصیص اعتبارات این مشکل رفع گردید و با یک روند منظم (با ۲ماه معوقه) حقوق‌ها پرداخت میشد اما امسال به دلیل اینکه تخصیص اعتبار به تعویق افتاد، ۳ماه حقوق کارگران پرداخت نشده بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بهار کوار راجع به پیشرفت احداث سد کوار اظهار داشت: تا کمتر از دو هفته آینده عملیات آب بندی سیل به اتمام رسیده و آماده انتقال به فاز بعدی می شود و مهرماه آغاز عملیات خاکریزی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21733

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خدارو شکر تنها چیزی که مسئولان بلد هستند،دروغه،فقط دروغ.چرا؟چون قول پاداش داده بودن به کارگرها،تازه حقوق فروردین ماه رو کامل پرداخت نکردند

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.