4

پرداخت عیدی و یک حقوق معوقه کارگران شهرداری کوار

  • کد خبر : 25591
  • 28 اسفند 1402 - 10:18
پرداخت عیدی و یک حقوق معوقه کارگران شهرداری کوار
رحمانی عضو شورای شهر کوار: عیدی کارگران دیروز واریز شده است و یک حقوق معوقه آنان نیز امروز پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، در پی انتشار خبر حقوق عقب مانده کارگران شهرداری کوار، رحمانی عضو شورای شهر کوار اعلام کرد: جهت اطلاع به عرض می‌رساند به نقل از شهردار محترم عیدی کارگران دیروز واریز شده و امروز هم یک حقوق آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی افزود: شهردار محترم به قولی که به کارگران زحمت‌کش، که زحمت آنها بر هیچ کسی از جمله شهردار محترم پوشیده نیست داده اند، پایبند هستند و نهایت سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرند که حق و حقوق آن‌وها را پرداخت نماید که دچار مشکل نشوند.

عضو شورای شهر ادامه داد: ما هم در مجموعه شورای شهر به آن وظیفه‌ای که داریم، در این زمینه نهایت تلاش خودمان را در جهت پیگیری مطالبات این قشر زحمت‌کش انجام می‌دهیم، ان‌شاءالله که در انجام وظیفه کلی مجموعه شورای شهر، با همکاری شهروندان گرامی، موفق باشیم.

رحمانی در پاسخ به سوال خبرنگار بهارکوار درخصوص مابقی حقوق عقب مانده کارگران گفت: پیرو صحبت‌هایی که با شهردار محترم صورت گرفته و خودشان هم اشرافیت کامل به مطالبات این قشر زحمت‌کش دارند، سعی دارند که مطالبات آنها به حداقل ممکن برسد، اما متاسفانه در حال حاضر بضاعت مالی شهرداری طوری هست که نمی‌تواند کل مطالبات آن‌ها را یکجا پرداخت کند.

وی در پایان یادآور شد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه‌ شورا و شهردار محترم در کنار سایر مسائل و مشکلات شهر مطالبات به حق این قشر زحمت‌کش می‌باشد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=25591

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.