26

پیام تبریک مشترک امام جمعه شهرستان کوار و سرپرست فرمانداری به مناسبت فرا رسيدن نیمه شعبان

  • کد خبر : 5991
  • 25 اسفند 1400 - 20:52
پیام تبریک مشترک امام جمعه شهرستان کوار و سرپرست فرمانداری به مناسبت فرا رسيدن نیمه شعبان
ائمه جمعه شهرستان کوار و سرپرست فرمانداری طی پیامی فرا رسيدن نیمه شعبان را تبریک گفتند.

به گزارش بهار کوار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوار، حجت الاسلام و المسلمین گشول امام جمعه شهرستان کوار، حجت الاسلام و المسلمین میرشکاری امام جمعه شهر اکبرآباد و بهنام ناهید سرپرست فرمانداری کوار با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان «روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی» فرخنده‌ترین روز خلقت است، سلام بر مهدی موعود(عج) خورشید جان‌ها و امید انسان ها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت.

نیمه شعبان به برکت میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، یکی از پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با معبود در کسب برکات الهی است.

 نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنامش بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تاثیر گذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.

اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری، در تب انتظار یگانه منجی خود می‌سوزد و انسانیت، ظهور پرچمدارحکومتی فراگیر و عدالت گستر را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند، بر ماست که در عصر غیبت، با انتظار فرج که از برترین عبادت‌هاست، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ستم و فساد، زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حق تعالی ظهورش را طلب نماییم.

امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی ایران اسلامی در برابر دسیسه ها و توطئه‌های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای اطلاعات خصوصا سربازان گمنام امام زمان(عج) است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند.

اینجانبان فرارسیدن نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) را به مردم فهیم شهرستان کوار و هفته سربازان گمنام آن حضرت را به تمامی عزیزان هوشیار و امنیت آفرین تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی کشور عزیزمان را در تمامی عرصه ها مسئلت نموده و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور را برای همه محبان و شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) مسئلت می‌نماییم.

مجید گشول دره سیبی
امام جمعه شهرستان کوار

قاسم میرشکاری
امام جمعه شهر اکبرآباد

بهنام ناهید
سرپرست فرمانداری شهرستان کوار

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=5991

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.