17

پیام تبریک و تسلیت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کوار و دعوت وی از آحاد مردم جهت تشییع پیکر مطهر مدافع امنیت شهید مهدی الله پور

  • کد خبر : 20365
  • 02 مرداد 1402 - 23:59
پیام تبریک و تسلیت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کوار و دعوت وی از آحاد مردم جهت تشییع پیکر مطهر مدافع امنیت شهید مهدی الله پور
پیکر مطهر شهید مدافع امنیت مهدی الله پور روز چهارشنبه چهارم مردادماه ساعت 8 صبح در کوار تشییع و تدفین خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید رحمان هاشمی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کوار با صدور پیامی شهادت مدافع امنیت شهید مهدی الله پور را تبریک و تسلیت گفت و از آحاد مردم خونگرم و شهید پرور شهرستان کوار جهت تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز دعوت نمود.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم رب الشهداء والصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ . فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (آیات 169 و 170 آل عمران)

اینک پیکر رعنا جوانی می آید که روح بلند، ایمان سترگ و اراده پر صلابتش نه تنها جسم و جان یک ملت که عالمی را مسحور و مسخر عظمت خود کرده است و به یمن صفای باطن و نیت پاک وخالصش بر دوست و دشمن حجت شده است.

پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت، درآستانه تاسوعا و عاشورای مولایش حسین(ع) و در ایامی به آغوش مشتاقان بازمی گردد که یاد آور رشادتهای ملت بزرگ ایران در دفاعی مقدس و طولانی است.

او می آید تا همه پیام های حماسه کربلا و آرمان های دفاع مقدس را با سند صداقت و پاک بازی اش بر جان های آماده یادآور شود.

پیکر مطهر شهید الله پور بر دستانی مشایعت می شود که ملائکة الله بر آن ها بوسه می زنند و شهیدان بدان تبرک می جویند. مردم به استقبال و بدرقه عزیزی می شتابند که مقاتل و روضه های عاشورا را با عمل خویش وخون خود برایشان ترنم و بازخوانی کرده است. مردی از تبار اصحاب الحسین (ع )که ترجمان ادب، وفا و اطاعت از امام و ولی خویش بود و اسوه ای متعالی برای همه آنان که دل در گرو خوبی ها دارند و قلبشان برای انقلاب و نظام اسلامی و اعتلا و امنیت این کشور و ملت می تپد.

فرماندهی نیروی انتظامی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید الله پور، از همه آحاد و ملت شهید پرور شهرستان کوار دعوت میکنم تا در برپایی هرچه با شکوه تر این مراسم شرکت نمایند.

شروع مراسم تشیبع پیکر مطهر شهید مهدی الله پور روز چهارشنبه 4 مردادماه ساعت ۸ صبح از روبروی سپاه قدیم تا میدان شهدا ادامه دارد، سپس برای تدفین به گلزار شهدای کوار انتقال داده میشود.

خبرنگار صمد خسروی

شهید مهدی اله پور، اهل شهرستان کوار در استان فارس است، او در تاریخ یکم مردادماه ۱۳۶۲ متولد شد و روز گذشته درست در ظهر روز تولد ۴۰ سالگی‌اش در محور خاش تفتان استان سیستان و بلوچستان بر اثر حمله گروهک تروریستی به همراه سه نفر از همکارانش به نام‌های رضا اسماعیلی، محمدرضا شیخی و حسن وحیدی از نیرو‌های کادر پلیس به شهادت رسید .

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=20365

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.