31

پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان کوار در سفر فرماندار به پایتخت

  • کد خبر : 12788
  • 22 آبان 1401 - 0:39
پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان کوار در سفر فرماندار به پایتخت
فرماندار شهرستان کوار در سفر اخیر خود به تهران و در دیدار با مقامات کشوری به بررسی نیاز ها و مطالبات شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بهار کوار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوار، سعید خانی فرماندار شهرستان طی هفته گذشته با سفر به پایتخت و به همراه رحیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف شد.

در اولین دیدار و در نشستی صمیمانه با قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بیان ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان مسائل، مشکلات و نیازمندی های شهرستان نیز مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

معاون وزیر ورزش و جوانان از دیگر مقامات کشوری بود که در این سفر، میزبان مسئولین شهرستان بود. در طی این جلسه وضعیت پروژه های نیمه تمام شهرستان تشریح و دستورات لازم در راستای تکمیل و به بهره برداری رساندن برخی از پروژه ها بویژه زمین های چمن مصنوعی در سطح شهرستان صادر گردید.

در ادامه و در جلسه ای که با ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی صورت پذیرفت، تامین اعتبار جهت تکمیل ساختمان نیمه کاره اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان، جبران بخشی از خسارات ناشی از سرمازدگی و خشکسالی به باغات و مزارع شهرستان، تامین اعتبار جهت مرمت قنوات، احداث کانال ها و بهسازی جاده های بین مزارع، تأمین نهاده های کشاورزی بصورت قراردادی برای کشت، تسریع در تخصیص اعتبار بیمه کشاورزان، ایجاد مرکز تحقیقات کشاورزی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان، تسهیلات کم بهره به گلخانه ها و اخذ مجوز ایجاد مرکز خدمات در بخش طسوج مطرح شد.

تسریع در روند فرایند احداث شهرک صنعتی و نیز شهرک تخصصی شهرستان و سایر چالش های مربوط در حوزه صنعت و معدن نظیر کارخانجات، صنایع تولیدی، معادن و … از دیگر موضوعات مهم و حایز اهمیت بود که در دیدار با فاطمی امین وزیر صمت مورد پیگیری، بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه رحیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خانی فرماندار شهرستان کوار با حضور در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با نوبخت رئیس سازمان دیدار و جلسه ای برگزار نمودند. در این جلسه مسایل حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری از جمله اجرای مطالعات و عملیاتی نمودن طرح های آبخیزداری در اقصی نقاط شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و بمنظور شناساندن بیشتر شهرستان باهدف تاکید بر حیاتی بودن اجرای طرح های مورد درخواست، از ایشان جهت حضور در شهرستان دعوت بعمل آمد.

در پایان سفر دو روزه فرماندار کوار به پایتخت طی جلسه ای که با آشتیانی وزیر دفاع برگزار شد در خصوص استفاده از ظرفیت های وزارت دفاع جهت احداث زیرساخت های شهرستان و سرمایه گذاری در بحث های مختلف، بحث و تبادل نظر گردید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=12788

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.