1

پیگیری وضعیت اداره فرهنگ و ارشاد در کوار

  • کد خبر : 26793
  • 21 فروردین 1403 - 22:21
پیگیری وضعیت اداره فرهنگ و ارشاد در کوار
با توجه به مطالبات اهالی هنر فرماندار کوار برای پیگیری امورات با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دیدار نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، باتوجه به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوار چندماهی است که رییس و کارکنانی ندارد، امور فرهنگی و هنرمندان کوار روی زمین مانده است.

برای پیگیری این موضوع در ابتدا از فرماندار کوار جویا شدیم که با پیشنهاد خانی امروز سه شنبه مدیر مسئول بهارکوار همراه با فرماندار شهرستان راهی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس شدند و با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دیدار کردند.

در این دیدار سعید خانی بیان کرد: در حوزه فرهنگ نیاز به تحرک جدی داریم، زیرا فرهنگ زیربنای همه مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی است.

خانی به ظرفیت های شهرستان در زمینه های مختلف اشاره کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌هایی بالقوه ای در حوزه فرهنگ و هنر بوده که نیازمند حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستیم.

فرماندار، فرهنگ را زیربنای توسعه پایدار دانست و خاطر نشان کرد: رسیدن به توسعه پایدار در تمامی زمینه ها تنها از طریق توسعه فرهنگی امکان پذیر است. 

همچنین در این دیدار، مسائل و نیازهای اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کوار ازجمله نداشتن مدیر توسط فرماندار کوار مطرح شد.

قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از جذب نیروی بومی برای مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد کوار خبر داد و گفت: برای این اداره در کوار یک نیروی بومی جوان مدنظر ماست که با تایید فرمانداری روند اداری آن طی خواهد شد.

وی افزود: جهت استخدام در اداره فرهنگ و ارشاد کوار از نخبگان و افراد واجد شرایط با درج آگهی دعوت نمودیم و تاکنون چندین نفر متقاضی بوده‌اند که با مصاحبه تخصصی نیروی مدنظر انتخاب خواهد شد.

قانعی گفت: تازمانیکه روند اداری طی شود از اداره کل فرهنگ و ارشاد یک نیروی مجرب و کاردان به کوار اختصاص خواهیم داد تا در هفته دو الی سه روز درخدمت مردم باشد تا امور مربوطه را پیگیری نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد: بیشتر کارهای فرهنگی باید مردمی شود و ثبت رسمی شوند تا ما بتوانیم از آنها حمایت کنیم.

وی افزود: گروه های جهادی، هیئت ها، گروه های هنری و…با ایجاد موسسه های مردمی میتوانند فعالیت های خود را با حمایت بیشتری ادامه دهند.

در ادامه مدیرمسئول بهارکوار مطالبات خبرنگاران و اهالی رسانه از جمله مسکن،بیمه،یارانه،تسهیلات و…. را بیان نمود و خواستار حمایت از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=26793

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.