16

پیگیری وضعیت اینترنت نقاط محروم در گفت و گو با رییس اداره مخابرات کوار

  • کد خبر : 21967
  • 18 مهر 1402 - 14:50
پیگیری وضعیت اینترنت نقاط محروم در گفت و گو با رییس اداره مخابرات کوار
رئیس اداره مخابرات کوار گفت: شهروندان از طریق سامانه ۹۹۹۰ و یا ارسال نامه کتبی مشکلات اینترنت و آنتن دهی را به ما گزارش نمایند. مشکلات روستاهای کوار کهنه، موردراز و خورگان جزء برنامه های اداره مخابرات می باشد می باشند.

اینترنت و شبکه های تلفن همراه این روزها جز جدایی ناپذیر زندگی مردم شده اند و در همه شئون زندگی مردم نقش دارند از آموزش گرفته تا اقتصاد و سرگرمی و ‌‌‌… و تقریبا بدون اینترنت زندگی ناممکن یا بسیار سخت خواهد بود و این مسئله شهر و روستا نمی شناسد و همه مردم در همه مناطق نیاز به شبکه مناسب و با کیفیت اینترنت دارند‌.

در شهرستان کوار نیز طی سالهای گذشته تلاش های بسیاری برای افزایش کیفیت شبکه اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه شده است اما هنوز برخی مناطق و روستاها هستند که نیازمند رسیدگی به وضعیت پوشش اینترنت هستند.

به همین دلیل و در پی مطالبه مردم راجع به وضعیت آنتن دهی و اینترنت در برخی نقاط شهر کوار و روستاهای آن از جمله کوار کهنه و خورگان خبرنگار بهار کوار در گفت و گویی با رئیس مخابرات شهرستان کوار ضمن انعکاس درخواست های شهروندان، اقدامات انجام شده در این زمینه را از وی جویا شد.

شکوری در پاسخ به سوال خبرنگار کوار راجع به وضعیت ضعیف اینترنت و آنتن دهی کوچه محمدی واقع در کمربندی شهرستان کوار اظهار داشت: گزارشی در این باره دریافت نکرده ایم و در زمینه آنتن دهی واینترنت ضعیف خطوط همراه قاعده بر این است که شهروندان با سامانه ۹۹۹۰ تماس گرفته و کد نقطه موردنظر را ارسال نمایند تا کارشناسان بتوانند آن نقطه را رصد کرده و برای بررسی به آنجا بیایند.

وی روش دیگر پی گیری ضعف آنتن دهی را ارائه گزارش مکتوب از سوی شهروندان ساکن در یک نقطه عنوان کرد و افزود: با ارائه گزارش کتبی از سوی مردم، هماهنگی های لازم با استان برای بررسی منطقه مشکل دار انجام می شود و کارشناسان برای بازرسی اوضاع اینترنت و آنتن دهی در آن نقطه حاضر می شوند.

رئیس مخابرات شهرستان کوار در مورد آنتن دهی و اینترنت روستای کوار کهنه اظهار داشت: مردم روستای کوار کهنه نامه ای را در این باره به ما ارسال نموده اند و نامه آنان به استان فرستاده شده است. از یک ماه گذشته تا کنون نیز چندین جلسه با آنان داشته ایم. هم چنین آن ها باید نامه ای جداگانه از طریق فرمانداری برای ارتباطات و زیرساخت ارسال کنند.

وی در پاسخ به بهار کوار در رابطه با اقدامات انجام شده برای اینترنت و آنتن دهی روستاهای خورگان و موردراز گفت: روستاهای خورگان و موردراز جزء برنامه ما بوده و از جمله طرح هایی هستند که در مرحله پیمانکار و مشخص کردن زمین می باشند که به سرانجام رسیدن آن ها یک الی دو سال زمان می برد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21967

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام, اینترنت وانتن دهی مسکن مهر کوار فوق‌العاده ضعیف هس لطفا پیگیری کنید

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.